/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tastereturet i udu
Fra : popper
Vist : 392 gange
200 point
Dato : 22-09-14 16:27

Mit tasteretur er pludselig gået hen og lave mærkelige ting kan ikke få det til at makke ret når jeg forsøger at rulle med hjulet bliver side mindre eller større ..... Hvad kan der være galt....

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 210 point
Dato : 22-09-14 16:42

Crtl-tasten er sikkert defekt, det er den der holdes nede samtidig med scrolling når man vil formindske eller forstørre tekst.

Kommentar
Fra : popper

Dato : 22-09-14 16:50

Tak for dit svar LuffeA Har lige banket 4 tons skidt ud af tasteturet og kan nu skrive mm. men hvad jeg ikke forstår er at når jeg så vil åbne et link så kommer det ikke frem på siden men ligger sig bag hovedsiden ????

Kommentar
Fra : clou

Dato : 22-09-14 16:56

Du er måske kommet til at trykke med din Ctrl tast, for hvis man gør det og scroller, så bliver teksten hhv. stort eller småt.

Clou

Kommentar
Fra : clou

Dato : 22-09-14 16:57

Undskyld jeg fik ikke lige set de overliggende besvarelser

Clou

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 22-09-14 17:27

Tak for svaret LuffeA.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-09-14 17:37

Citat
Tak for dit svar LuffeA Har lige banket 4 tons skidt ud af tasteturet og kan nu skrive mm. men hvad jeg ikke forstår er at når jeg så vil åbne et link så kommer det ikke frem på siden men ligger sig bag hovedsiden ????

Tjek indstillinger, de står nok til at åbne ny side på en ny fane istedet for i nyt vinde. Højreklik på linket og vælg åben i nyt vindue.