/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Google plus
Fra : ilgp
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 21-09-14 10:15

Hvordan får man indstillet Google plus til ikke at sikkerhedskopiere billeder over på android mobil? Har lige fået ny telefon og vil ikke have alle de billeder jeg har over på telefonen og ligge. Jeg har set inde ved gmailen, men der er kun et sted hvor der står "ophæv abonnement" og det tør jeg jo ikke hvis min gmail så forsvinder. Er der en som ved noget om dette?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-14 13:37

Har du prøvet at kigge på tlf efter g+ indstillinger? Ellers prøv om dette virker!

Stop Google+ from auto-syncing your Android photos
http://features.en.softonic.com/stop-auto-syncing-android-photos-google-plus

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-09-14 19:26

Sker der noget eller man

Det ville da være rart med noget respons

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 28-09-14 21:13

Hej Klaudi. Det må du altså undskylde, har bare haft alt for mange ting at se til, og så mange drillerier, så havde helt glemt at svare dig. Inden jeg gør noget vil jeg lige sikre mig at mine mail stadig går videre til mobilen, men det regner jeg ikke med bliver påvirket? eller hvad mener du om det?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 29-09-14 16:42

Det burde kun have effekt på foto og video, viser det sig så at det ikke er tilfældet må du slå Auto Backup til igen!

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 29-09-14 16:53

Tak for hjælpen Klaudi og undskyld jeg var lidt længe om at reagere. Mvh ilpg

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-09-14 17:46

velbekomme