/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Hjemmeside Program
Fra : Surf
Vist : 907 gange
30 point
Dato : 08-12-01 19:12

nu da jeg har fået installer win xp home vil jeg gerne vide om der ikke høre et
program med som man kan lavet sin egen hjemmeside . eller skal jeg installer
front page exprex som findes på win 98 cden

Kommentar
Fra : plys

Dato : 08-12-01 21:51

Hej Surf

Ja--du skal selv installere et Hjemmeside-program,-feks Front Page.

Mvh
Plys

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-12-01 23:03

hvordan det prøv lige at forklar dig orndtlig

Accepteret svar
Fra : plys

Modtaget 30 point
Dato : 09-12-01 00:13

Undskyld

Det jeg mener er, at du selv skal installere et Hjemmeside-program.Front page exprex-
netop som du selv er inde på,- fra Win98 Cdèn.
Som suplement kan du evt. Downloade dreamweaver trial fra: http://www.macromedia.com/

Hilsen
Plys

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-12-01 00:58

Til Plys og Surf
Microsoft front page ligger ikke på windows98,det er et særskildt program fra Microsoft som man skal købe
Men Stones webwriter som kan bruges til at lave hjemmesider med er også et dansk program som kan hentes gratis her
http://www.webwriter.dk/
MVH Brian

Kommentar
Fra : plys

Dato : 09-12-01 01:24

Hm

Jeg mente selvfølgelig fra Office 98 -eller office2000 CDèr

Hilsen
plys

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-12-01 03:08

jeg hade nu min på win98 cden så hvad skal jeg gøre

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 09-12-01 07:34

Hej Surf

Hvis du har Frontpage på din Win98 Cd,-så installerer du den bare derfra.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-12-01 07:40

det er letter sagt end gjornt . og jeg ved ikke hvaddan man skal gøre når man har win xp home . men jeg har downloadet 2002 ver ex men kan ikke få den installeret på grund af at jeg ikke har IIS 4.0 eller højer så hvor kan jeg downloadet det program henne

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 09-12-01 13:42

2002 ver ex ?????
Af hvad ??front page exprex ??

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 09-12-01 13:48

PS:
Husk lige at afslutte dit tidligere Spørgsmål,--eller fortæl lige hvordan det står til med dit DVD-drev:http://www.kandu.dk/dk/spg/1693

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-12-01 14:48

Microsoft FrontPage Server Extensions 2002 for Windows og jeg kan ikke installeret den fordi jeg ikke har IIS 4.0 eller højer så hvor kan man downloadet det program som heddet ISS jeg fandt kun et til win nt det var det jeg mente