/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bios opdatering
Fra : Lesonal
Vist : 396 gange
50 point
Dato : 15-06-03 23:46

Hej, er der nogen der ved hvilken bios man kan opdatere til når man har et K7T PRO MS-6330. Jeg har læst et eller andet sted at man kan hente et program på deres hjemmeside så det opdatere sig selv.

Hvis der er nogen der ved hvad man skal gøre, vil jeg blive glad.

Med venlig hilsen
Lesonal

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-06-03 23:51

Inden du begynder så spørg lige dig selv om hvorfor..... If it works....why then fuck it up

Kommentar
Fra : Lesonal

Dato : 16-06-03 00:01

Hej, fordig jeg har problemmer med mit grafik- kort, Jeg kører windows Me, og kan ikke få det til at køre ordenligt. Nogen har sagt at det ville hjælpe at opdatere bios.

Venligts Lesonal

Kommentar
Fra : dk

Dato : 16-06-03 00:02

hejsa
det kan du her

http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_detail.php?UID=97&NAME=MS-6330

hent filen og dobbelt klik på den og læs "How to flash the BIOS.doc"

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-06-03 00:05

ok... men vær 100% sikker på det er den rigtige og at du gør det korrekt...din competer kan blive fucked up hvis det går galt

Kommentar
Fra : Lesonal

Dato : 16-06-03 00:07

Hej dk, Tak skal du have, men jeg er i tvivl om hvilken af dem jeg skal bruge,. Min version af bios hedder 1.4, så kan jeg bare hente nogen af de andre, det er jo noget med at man skal passe på hvad man laver med den der bios.

Hej...Lesonal

Kommentar
Fra : Lesonal

Dato : 16-06-03 00:11

Hej Uffe, Ja det er nemlig det jeg er bange for, så det er derfor at jeg spørge nogen som jer der har meget forstand på sådan noget, inden jeg går igang.

venligst
Lesonal.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 60 point
Dato : 16-06-03 00:17

Hejsa
puuha dada

der er mange opdateringer til din bios

du skal hente ver 1,5 og til den sidste 3,4 pas på den ikke henter til "turbo" men kun til "pro"

du skal starte med ver 1.,5
når du har lavet flash med ver 1,5 så genstart pc og fortsæt med de nnæste.

under opstart får du muligvis en fejlmeddelse "cmos error" press F1 eller lign.
der skal du ind i bios og tjekke om alt står som det skal.

Godkendelse af svar
Fra : Lesonal

Dato : 16-06-03 00:25

Tak for svaret dk.