/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
udskrivning på hp printer
Fra : Dieter
Vist : 268 gange
100 point
Dato : 29-08-14 15:49

Jeg har en HP Deskjet 1050 J410 series printer.
Jeg kan ikke styre udskrivning med denne. Når jeg skal åbne en fil vises der flere mulighed med en ikon. der står jeg skal vælge en af dem.
Men hvordan kan jeg finde ud af hvilket program jeg skal vælge ?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 29-08-14 15:57

Jeg har åbnet køb forbrugsvarer online for printeren og klikket på "køb online ". Valgte "Wordpat" for at åbne filen. Men der kom kun ulæselige ord frem. Når jeg åbner en gang til står filen igen open i "Wordpad".

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 30-08-14 09:22

Hej Dieter
Mener at, i indstillinger for internet i Kontrolpanelet forneden klikker du, og får en liste over de programmer maskinen vil vælge et et bestemt formål.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-08-14 10:47

Citat
Valgte "Wordpat" for at åbne filen
vælg i en browser i stedet for, det er en link til HP's indkøbsside: https://h22203.www2.hp.com/SureSupply/ og den viser blæk eller toner til din printer, det gør linket jeg har sat ind ikke, den er til forsiden hvor du selv skal skrive hvilken printer du har og søge.
Det er slet ikke sikkert at det er det billigste sted som siden sender dig videre til, søg selv efter billigt original HP blæk til din printer model, der er mange penge at spare

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-09-14 08:51

Citat
Men hvordan kan jeg finde ud af hvilket program jeg skal vælge ?

Du skal hente printerens software/driver på HP´s hjemmeside, bagefter vælger du den printer der skal udskrive = når du bliver bedt om det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-09-14 09:04

Citat
Du skal hente printerens software/driver på HP´s hjemmeside, bagefter vælger du den printer der skal udskrive = når du bliver bedt om det.

Og gennem softwaren kan du styre hvordan den skal printe, det nytter ikke at bruge andre programmer til det, hvis den ikke kan printe.