/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
ru ansigt hud
Fra : supersine669
Vist : 272 gange
500 point
Dato : 13-08-14 12:26

Jeg har haft ru ansigt hud i et par uger. Har prøve skrubbe huden med vaskeklud, brugt en scrubbe creme, smurt med Elizabeth Arden "Eight Hour Cream", smurt med hydrokortison DnE 1%, og INTET hjælper...... (bruger stadigvæk dag creme, Nivea, men IKKE den blå Nevia)

Har I kloge mennesker her et godt tip?

Mvh Supersine669

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 13-08-14 13:50

Sandpapir korn 240 efterfulgt af rigelige mængder Helosan (fra Harald-Nyborg) plejer at løse problemet for mig.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 14-08-14 07:19

Hvordan er din hud på resten af kroppen?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-08-14 22:19

Gå ned i Matas og køb en fed ansigtsmaske og spørg så om en fed natcreme uden parfume.

Kommentar
Fra : katekismus