/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Assentoft
Fra : Tompe_10
Vist : 370 gange
25 point
Dato : 15-06-03 18:57

Er der en der kender en hjemmeside til den gamle station i assentoft????

håber på svar!

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 15-06-03 18:59

det er noget med en skinnecykel man skal kunne leje

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-03 19:31

Hej Tombe_10.

Kan du fortælle mig hvor Assentoft ligger i landet. I nærheden af en større by?

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 15-06-03 19:32

Prøv at kigge her:

http://groups.google.com/groups?q=assentoft&hl=da&lr=&ie=UTF-

..ikke helt, hvad du søger, men det snerper da,

//Knud

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 15-06-03 19:39

Til ans: Assentoft ligger på Djursland mellem Randers og Grenaa.

Til Tompe_10: Du kan jo kontakte Djurslands jernbanemuseum: www.djbm.dk/

Mvh. Jysch

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 35 point
Dato : 15-06-03 19:54

Hej tombe_10.

Søg under leje af cykler. Ser du under punkt 68 får du svaret.

Sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-03 20:03

Det er: leje af cykler.dk og pkt 68.

God tur.

Sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 16-06-03 21:26

hvad mener du med det ans????
jeg forstår ikke din kommentar

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 16-06-03 21:29

sorry min mor har sagt forkert det er ikke assentoft det er allingåbro så jeg afslutter lige det her spørgsmål og håber i kommer og skriver i mit andet spørgsmål!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 16-06-03 21:34

Tak for svaret ans.
det kunne ikke bruges da jeg ikke forstod ik dit svar men det ville nok være det bedste hvis jeg kunne forstå det!!!!

hi hi he he ha ha

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-03 21:43

Jeg vil prøve at finde det igen. Jeg fandt en rute. På ruten kom man forbi Assentoft.
Lad være med at grine af mig, jeg gjorde mig umage.

mvh ans