/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Fjernvarme
Fra : jensviggo
Vist : 315 gange
100 point
Dato : 30-07-14 08:12

Har fjernvarme (endnu). I min kælder går rørene ind, og afsluttes på væg med en plade, hvor der sidder 2 ventiler, en rød og en blå. Jeg har nu opdaget, at det drypper fra indgående fjernvarmevand. Er den ventil varmeværkets eller min. Jeg mener påhviler det mig eller værket at vedligeholde den.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-07-14 08:26

Det er vel din egen installation, i dit eget hus og derfor din omkostning - ellers spørg fjernvarme- leverandøren, så får du den rette besked.

Accepteret svar
Fra : Hejdu58

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-14 10:05

De 2 ventiler på pladen er værket og dem må og kan du ikke selv udskifte, så ring til fjernvarmeværket så kommer de og ser om de skal udskiftes eller spændes sammen.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 30-07-14 16:47

Godt der er nogen der ved hvad de snakker om, jeg er glad for svaret, det rigtige. Har kontaktet værket, og de kommer og udskifter om nødvendigt, det er deres grej. Tak for svaret.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 30-07-14 21:52

Selv tak jensviggo