/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
fejl i E-box
Fra : Dieter
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 23-07-14 13:13

Når jeg prøver at gå ind i E-box får jeg meldingen:
The applicatio will not be executed
Name DAND_DIGITAL_SIGNATUR

Jeg har henvend mig til E-box og til DAN id. Men er hele tiden rend ind i en mur.
Har prøvet at geninstallere JAVA. Det resulterede i at jeg kan komme ind på Netbank men ikke på E-box.

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-07-14 13:28

Du kan jo tilgå E-boks via din netbank.

Du kan også prøve at gå ind via https://www.borger.dk/Sider/default.aspx det er jo den samme postkasse.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 23-07-14 13:46

Takker. Men problemet er det samme. Jeg kan ikke logge mig ind !

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-07-14 14:05

Hvilken slags computer?
Hvilket styresystem?
Hvilken udgave af Java.?

Er alle gamle Java udgaver fjernet, inden installation af den der nu bruges ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-07-14 15:22

Citat
Har prøvet at geninstallere JAVA. Det resulterede i at jeg kan komme ind på Netbank men ikke på E-box.

Det lyder MEGET mystiks...

Der er noget du ikke har fortalt...

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 23-07-14 15:41

marken84 :
Hvad mener du ?

transor:
Hvilken slags computer? = Acer Aspire V5
Hvilket styresystem? = Windows 8.1
Hvilken udgave af Java.? = Version 7 Update 65

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-07-14 16:08

Citat
marken84 :
Hvad mener du ?

Lyder meget mystisk du kan komme på banken, men ikke på E-boks eller Borger.dk

Ved ikke om du kunne bruge den brugsanvisning jeg fik fra min Bank..

Bemærk, at brug af guides her på tjekpc.dk sker på eget ansvar.

1. Luk alle programmer så du får skrivebordet frem
2. Hold Windowstasten* nede på tastaturet (den med flaget på) og tryk på tasten R
3. I det felt der kommer frem skal du skrive "appdata", uden citationstegn.
4. Klik på OK
5. I det nye vindue der kommer frem skal du dobbelt-klike på mappen "LocalLow"
6. Slet mappen "Sun". Dette gøres fx ved at højreklikke på selve navnet Sun og vælge Slet i menuen der
kommer frem.
7. Luk alle vinduer, og prøv igen at logge på netbanken.
Sletning af disse filer betyder bla. at man på ny bør blive mødt af advarslen "Do you want to run this
application", når du kommer ind på på-logning siden
*) Windows-tasten sidder et sted til venstre for din mellemrums tast, og ligner et flag.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 23-07-14 16:40

marken84 :
Har kørt din anvisning igennem,
MEN det hjalp ikke på E-box !!

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 23-07-14 17:18

Hvordan kan jeg opgradere Windows 8.1. Måske ville det hjælpe !?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-07-14 17:51

Forsøger du at logge på med nøglekort eller har du måske forsøgt med digital signatur som du mililvis ikke har?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 23-07-14 17:54

Citat
Hvordan kan jeg opgradere Windows 8.1. Måske ville det hjælpe !?
nej det ville ikke hjælpe

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 23-07-14 18:06

Tak for svaret o.v.n..
Alt andet lige:
nu har jeg selv fundet ud af det. Gik igen ind i JAVA ( bare på en anden måde end tidligere) og nu er fejlen pist væk.

OBS.
Jeg skriver til dig privat om lidt om noget andet.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-07-14 18:31

Ja, der findes jo mange sjove forklaringer på at man ikke har gjort som man skal fra starten...