/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
STORE ridser??? :o(
Fra : Mr.Stock
Vist : 733 gange
55 point
Dato : 08-12-01 04:11

HEy!
jeg har en aprilia Sonic i SORt og ja er væltet! hele Kåbedelen under sædet i den ene side + forskjoldet på den ene side + den ene fodstøtter til dem der sider bag på er røget af!.....! hva gør jeg? kan jeg købe noget godt maling eller skal jeg købe nye skjolde??? og hva er prisen!?

på forhånd TAK!

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 55 point
Dato : 08-12-01 09:12

Mr. Stock

Du kontakter din forhandler. Forklarer eller viser ham skaden. Han vil ud fra en farvekode finde lige den lak du har brug for. Hos ham vil du også kunne få vejledning i hvordan du forbehandler disse ridser. Det er jo yderst vigtigt at den rette type grunder bliver brugt, da sådan en skade senere vil kunne være grobund for evt. Rust.

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : Mr.Stock

Dato : 08-12-01 16:57

PARKENSS jeg er sku glad for hjælpen! for i går da jeg væltede og rejste mig op.. så de store lange ridser, blev jeg sku ked af det! for det er sku surt, når man havde fået scooteren sidste lørdags! men jeg tager bare ned til min lokale aprila forhandler og spørger ham om han vil finde ud af hva farvekode sonic'en har! og bagefter spørger ham om noget godt grunder! efter det skal jeg så be ham om at lave det eller mig selv? hvis mig selv! hva gør jeg så!?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 08-12-01 19:08

Mr.Stock

Ja,-det må ha`været en grim omgang ,-godt du ikke selv kom til skade.
Når du kommer ned til din forhandler, så spørg ham om den rigtige fremgangsmåde,-om han mener det er noget du kan lave selv eller han mener den skal på værksted for at få et godt udseende igen. Der er jo ikke meget ved en ny Sonic,-hvis man kan se den er blevet "lappet" på.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-12-01 19:16

Hej

Det er temmeligt dyrt at købe nye skjolde. Men har du ikke kasko på?? Man
kan også godt male dem, men der skal de slibes først og så skal man købe
noget lakmaling (Jeg ved ikke om det hedder det, men det er noget i den
stil), som man kan spraye på.

Venlig hilsen

Usman

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:WqfQ7.729$Q3.73945@news010.worldonline.dk...
> HEy!
> jeg har en aprilia Sonic i SORt og ja er væltet! hele Kåbedelen under
> sædet i den ene side + forskjoldet på den ene side + den ene fodstøtter
> til dem der sider bag på er røget af!.....! hva gør jeg? kan jeg købe
> noget godt maling eller skal jeg købe nye skjolde??? og hva er prisen!?
>
> på forhånd TAK!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 09-12-01 15:20

PArkenss... hvor bor du egenligt?? jaaa jeg er sku bare nysgerrig! noget helt andet så må du sku undskylde at jeg blev "lidt" sur på dig, ajj meget! også svinede dig til! sorry! for du virker sku som en flinker fyr! håber jeg ka regene med din hjælp en anden gang!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-12-01 18:55

Det er dumt med spraymalig det holder af H til. Men køb en lille
malersprøjte hos harald nyborg eller lignende og køb noget ordentlig maling.
Det er dyrt, men billigere end nye skjolde. tjek på www.mopedgallery.com der
er der en der sælger et komplet sæt skjolde til sonic.

"Usman Malik" <usman@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3c12591f$0$77385$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Det er temmeligt dyrt at købe nye skjolde. Men har du ikke kasko på?? Man
> kan også godt male dem, men der skal de slibes først og så skal man købe
> noget lakmaling (Jeg ved ikke om det hedder det, men det er noget i den
> stil), som man kan spraye på.
>
> Venlig hilsen
>
> Usman
>
> "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:WqfQ7.729$Q3.73945@news010.worldonline.dk...
> > HEy!
> > jeg har en aprilia Sonic i SORt og ja er væltet! hele Kåbedelen under
> > sædet i den ene side + forskjoldet på den ene side + den ene fodstøtter
> > til dem der sider bag på er røget af!.....! hva gør jeg? kan jeg købe
> > noget godt maling eller skal jeg købe nye skjolde??? og hva er prisen!?
> >
> > på forhånd TAK!
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-12-01 11:49

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev
> > > jeg har en aprilia Sonic i SORt og ja er væltet! hele Kåbedelen under
> > > sædet i den ene side + forskjoldet på den ene side + den ene
fodstøtter
> > > til dem der sider bag på er røget af!.....! hva gør jeg?

No offence - man hvorfor vælter I folk på Sonic's hele tiden?
Kørte du efter forholdne - eller helt hjernedødt?

--
Venlig hilsen
Lasse Jensen
lgjensen@SLETMIGmail.tele.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-01 02:59

"Lasse Jensen" <lgjensen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:9v4ocj$6ft$1@sunsite.dk...
> "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev
> > > > jeg har en aprilia Sonic i SORt og ja er væltet! hele Kåbedelen
under
> > > > sædet i den ene side + forskjoldet på den ene side + den ene
> fodstøtter
> > > > til dem der sider bag på er røget af!.....! hva gør jeg?
>
> No offence - man hvorfor vælter I folk på Sonic's hele tiden?
> Kørte du efter forholdne - eller helt hjernedødt?

Folk på Sonics er som regel komplet blæste popdrenge som ikke fatter særlig
meget... Se bl.a. Hr. Stock's indlæg her i gruppen... Han ville kraftedme
style den inden han fik den...??
Folk der køber Sonic falder som regel for, at alle deres svansevenner siger
at den kører 80 uden skive... Ingen af dem kan køre på knallert, og ingen af
dem forsøger på det... De tror det er deres cykler de kører på som de
behandler dem...

Til popsvanse uden virkelighedsfornemmelse og/eller motorik og selvkontrol,
lad være med at købe nye skjolde... I smadrer dem alligevel om en uge...

/kTTs
som lige har set en nar på en Sonic skride ud og tage en dame med sig i
faldet... hun slap heldigvis nogenlunde fra det... men i kører sq for
hjernedødt derude i det danske land...
jeg er røvligeglad med om i slår jer selv ihjel, men den dag i ridser mig,
min familie, min kæreste, min hund eller min bil fordi i ikke kan styre
jeres forvoksede legetøj, kommer i ikke til at rejse jer igen før i ligger
på intensiv afdeling...

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 12-12-01 12:12

Uhhh KTTs... total smartass! hva??? du ku jo være man væltede begrund af en BILIST.. der ikke ku styre dhans bil! så "LUK RØVEN" og la vær med at spille smart, hvis du ik ved omstændighederne ved styrtet! okay!...... GeT ThA HeLl OuT oF HeRe!!

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 12-12-01 12:13

Uhhh KTTs... total smartass! hva??? DET ku jo være man væltede begrund af en BILIST.. der ikke ku styre dhans bil! så "LUK RØVEN" og la vær med at spille smart, hvis du ik ved omstændighederne ved styrtet! okay!...... GeT ThA HeLl OuT oF HeRe!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-01 12:23

"kTTs" <ktts_the_mighty@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:9v6dkn$5g9$1@sunsite.dk...
> Folk på Sonics er som regel komplet blæste popdrenge som ikke fatter
særlig meget.

Jeg vil nu ikke selv mene at jeg er en komplet blæst popdreng, der ikke
fatter noget =)

Mads
Aprilia Sonic

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-01 15:56

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> skrev
> Jeg vil nu ikke selv mene at jeg er en komplet blæst popdreng, der ikke
> fatter noget =)

Måske ikke - men hvem vil også det?
KKTs har ret i at man sjældent ser enn Sonic, uden en popdreng med
North Face dunjakke, refleks-bukser, og selvfølgelig _uden_ hjælm.
Måske er alle Sonic ejere ikke sådan, men man har tilbøjelighed til at tro
det.

"kTTs" <ktts_the_mighty@hotmail.com> skrev
> jeg er røvligeglad med om i slår jer selv ihjel, men den dag i ridser mig,
> min familie, min kæreste, min hund eller min bil fordi i ikke kan styre
> jeres forvoksede legetøj, kommer i ikke til at rejse jer igen før i ligger
> på intensiv afdeling...
100 % enig

--
Venlig hilsen
Lasse Jensen
lgjensen@SLETMIGmail.tele.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-01 17:14

> Måske ikke - men hvem vil også det?
> KKTs har ret i at man sjældent ser enn Sonic, uden en popdreng med
> North Face dunjakke, refleks-bukser, og selvfølgelig _uden_ hjælm.
> Måske er alle Sonic ejere ikke sådan, men man har tilbøjelighed til at tro
> det.

En af mine kammerater kører på den nok grimmeste Sonic jeg har set (ellers
billigt, 500,- for et papkasse projekt, han har endda en ½ motor til overs
nu), og hvis du mener han er popdreng med sine overals og træsko, ja så...
=)

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
FTP at rpr.darktech.org (PASV and Proxys won't work)
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-01 17:54

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
news:3c178267$0$52981$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Måske ikke - men hvem vil også det?
> > KKTs har ret i at man sjældent ser enn Sonic, uden en popdreng med
> > North Face dunjakke, refleks-bukser, og selvfølgelig _uden_ hjælm.
> > Måske er alle Sonic ejere ikke sådan, men man har tilbøjelighed til at
tro
> > det.
>
> En af mine kammerater kører på den nok grimmeste Sonic jeg har set (ellers
> billigt, 500,- for et papkasse projekt, han har endda en ½ motor til overs
> nu), og hvis du mener han er popdreng med sine overals og træsko, ja så...
> =)

Det er generelisering, lissom med golf III'ere og Kadet E'er, det er når
popdrengene får rigtigt kørerepap! så'en er det bare og jeg tror det er en
generel holdning der er svær at ændre på... F.Eks, Alle perkere stjæler..
Jyder er Dumme.. Københavnere fatter ikk noget.. osv. (No Offence hvis nogen
føler sig truffet =))

håber alle er klar over jeg overdriver lidt og ikke selv kan lide at
generelisere

--
Michael Frederiksen
Honda SFX @ 70 Km/t
Technigas Basic /m indfarvet varmeskjold
Polini Air Wheel

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-12-01 11:29

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
news:3c178267$0$52981$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> En af mine kammerater kører på den nok grimmeste Sonic jeg har set (ellers
> billigt, 500,- for et papkasse projekt, han har endda en ½ motor til overs
> nu), og hvis du mener han er popdreng med sine overals og træsko, ja så...
> =)

Men men men... Hvordan havnede den i papkassen [popkassen]..? 95% sikkert
fordi en eller anden stupid popdreng ville prøve at tune eller reparere den
selv sammen med et par af sine homovenner... Så gik det galt og de endte i
en hed trekant istedet og knallerten blev skrottet....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-12-01 13:46

*GG*
Humor har du sgu, KTTs

--
Venlig hilsen
Lasse Jensen
lgjensen@SLETMIGmail.tele.dk

"kTTs" <ktts_the_mighty@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > En af mine kammerater kører på den nok grimmeste Sonic jeg har set
(ellers
> > billigt, 500,- for et papkasse projekt, han har endda en ½ motor til
overs
> > nu), og hvis du mener han er popdreng med sine overals og træsko, ja
så...
> > =)
>
> Men men men... Hvordan havnede den i papkassen [popkassen]..? 95% sikkert
> fordi en eller anden stupid popdreng ville prøve at tune eller reparere
den
> selv sammen med et par af sine homovenner... Så gik det galt og de endte i
> en hed trekant istedet og knallerten blev skrottet....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-12-01 16:59

> Men men men... Hvordan havnede den i papkassen [popkassen]..? 95% sikkert
> fordi en eller anden stupid popdreng ville prøve at tune eller reparere
den
> selv sammen med et par af sine homovenner... Så gik det galt og de endte i
> en hed trekant istedet og knallerten blev skrottet....

Nix, blev købt på en politi auktion, hvordan den så er havnet dér aner vi
ik'. Men til 500,- og 3 - 4 timers arbejde er det en fin knallert =)

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 18-12-01 09:39

ja ha ha.. humor har KttS... NNNOOOOOOTTTTTT!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-01-02 21:58

F.Eks, Alle perkere stjæler..
> Jyder er Dumme.. Københavnere fatter ikk noget.. osv. (No Offence hvis nogen
> føler sig truffet =))
>
>Jeg er da perker, men jeg har aldrig stjålet noget før. HVORDAN KAN De SIGER AT ALLE
PERKER STJÆLER FORDOMME

--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-01-02 16:34

> >Jeg er da perker, men jeg har aldrig stjålet noget før. HVORDAN KAN De
SIGER AT ALLE
> PERKER STJÆLER FORDOMME

Kender ingen perker der har stjålet fordomme =)

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-01-02 23:58

RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
news:3c39bfe7$0$89086$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > >Jeg er da perker, men jeg har aldrig stjålet noget før. HVORDAN KAN De
> SIGER AT ALLE
> > PERKER STJÆLER FORDOMME
>
> Kender ingen perker der har stjålet fordomme =)

LOL touch down =)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-01-02 14:52

Er du muslim...?

"Ronald Benson" <ronaldbenson@hotmail.com> wrote in message
news:a6a73bf27e183cc18467142f7dac266b.54446@mygate.mailgate.org...
> F.Eks, Alle perkere stjæler..
> > Jyder er Dumme.. Københavnere fatter ikk noget.. osv. (No Offence hvis
nogen
> > føler sig truffet =))
> >
> >Jeg er da perker, men jeg har aldrig stjålet noget før. HVORDAN KAN De
SIGER AT ALLE
> PERKER STJÆLER FORDOMME
>
> --
> Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-01-02 16:24

Eller bare dårlig til at stave? Ved at du er en flittig bruger, Ronald,
men jeg syntes tit ikke at man forstår dine indlæg...

--
Venlig hilsen
Lasse Jensen
lgjensen@SLETMIGmobilixnet.dk

> Er du muslim...?
>
> "Ronald Benson" <ronaldbenson@hotmail.com> wrote in message
> news:a6a73bf27e183cc18467142f7dac266b.54446@mygate.mailgate.org...
> > F.Eks, Alle perkere stjæler..
> > > Jyder er Dumme.. Københavnere fatter ikk noget.. osv. (No Offence hvis
> nogen
> > > føler sig truffet =))
> > >
> > >Jeg er da perker, men jeg har aldrig stjålet noget før. HVORDAN KAN De
> SIGER AT ALLE
> > PERKER STJÆLER FORDOMME
> >
> > --
> > Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-01-02 12:42

LoooLL hehehe

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
news:3c39bfe7$0$89086$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > >Jeg er da perker, men jeg har aldrig stjålet noget før. HVORDAN KAN De
> SIGER AT ALLE
> > PERKER STJÆLER FORDOMME
>
> Kender ingen perker der har stjålet fordomme =)
>
> --
>
> - RpR
> Moped Gallery.com - The World's biggest!
> http://www.mopedgallery.com
> ICQ: 19284098
> "4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
> --
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 11:58

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message
news:3c1e1662$0$55563$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Men men men... Hvordan havnede den i papkassen [popkassen]..? 95%
sikkert
> > fordi en eller anden stupid popdreng ville prøve at tune eller reparere
> den
> > selv sammen med et par af sine homovenner... Så gik det galt og de endte
i
> > en hed trekant istedet og knallerten blev skrottet....
>
> Nix, blev købt på en politi auktion, hvordan den så er havnet dér aner vi
> ik'. Men til 500,- og 3 - 4 timers arbejde er det en fin knallert =)

sejt nok, nu fattede jeg det også. Et papkasseprojekt = en knallert i en
papkasse, skilt ad til atomer... *låål*
--
//e-SKape