/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tip og billige point (oz1eqp)
Fra : Toupie
Vist : 412 gange
2 point
Dato : 15-06-03 16:57

Hej oz1eqp

Jeg tror ikke det handler om at score billige point, men om at man finder/opdager noget som man godt vil dele med Kandu´s brugere - men glemmer at tjekke om andre har fået samme geniale idé
......det behøver ikke altid at dreje sig om at score point

// Toupie

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 15-06-03 17:16

Dette er måske tilfældet,men jeg har en anden mening om det.

mvh
oz1eqp

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 15-06-03 17:27

<Den 13.06 skrev jeg et tip om Webhotel/Starthotel.dk. I dag skriver RUSTICA nøjagtigt det samme tips.
Gælder det kun om at score billige point,eller hvad ?? mvh oz1eqp>

Hvorfor skrev du egentlig ovenstående under 'tips'?
Hvori består dit tips? Jeg ser et spørgsmål i det, du skriver.

<Dette er måske tilfældet,men jeg har en anden mening om det. mvh oz1eqp>

Det er da helt fint at have en anden mening, bare alle ville gå ind for det.

//Knud

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 2 point
Dato : 15-06-03 18:18

Det største (vellykkede) forsøg på at score billige point findes her http://www.kandu.dk/dk/tip/4207

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-06-03 18:29

Uffe29

Jeg kan godt se hvad du mener, og det er nu ganske morsomt

// Toupie

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 16-06-03 10:28

Min afsluttende bemærkning:
STOP VAT I ØRERNE,SÅ FLYVER SAVSMULDET IKKE UD,NÅR I RYSTER PÅ HOVEDET.

Jeg flytter til et mere seriøst sted, EKSPERTEN.DK

mvh oz1eqp

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-06-03 10:36

Det var sku da et godt tip oz1eqp,jeg kunne heller ikke finde ud af hvor det blev af(klog mand)

Manse9933 tak for tipset

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 16-06-03 14:53

Til oz1eqp

- tak for oplysningen om, hvor du flytter hen.

//Knud

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-06-03 15:49

Kan nu ikke helt se forbindelsen mellem savsmuld i hoved og billige point , så det må da sige mere om oz1eqp end os andre

......men sådan er der nu så meget

Vil snart lukke spørgsmålet, skal bare lige finde ud af hvem der skal have point´ne - oz1eqp bliver det jo ikke, da han/hun skifter forum...

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 17-06-03 12:30

Tak for svaret Uffe29.