/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Udendørs brændeovn
Fra : snusi
Vist : 2607 gange
100 point
Dato : 15-06-03 16:25

Hej.
Vi har en lille brændeovn på vores overdækkede terrasse (dejligt) . Findes der et eller andet jeg kan sætte foran ovnen, sådan at gløder, når de springer ud (ovnen er åben), ikke rammer os og vores hund. Hunden er jo vant til vores brændeovn i stuen, men den er lukket, så der sker der jo ikke noget.

Accepteret svar
Fra : Dullermaren

Modtaget 100 point
Dato : 15-06-03 19:03

Man kan købe et meget finmasket pejseskærn,der er beregnet til at forhindre gløder fre pejsen i at springe ud i stuen. Fås den ikke som du vil have den, kan en smed lave den efter dit ønske.

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 21-02-05 21:40

Tak for svaret Dullermaren.

Ups, har helt glemt at acceptere, men håber det kan gøres nu

snusi