/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Cykeltur, Wien-Budapest???
Fra : Toupie
Vist : 559 gange
200 point
Dato : 15-06-03 15:18

En af mine kollegaer vil på cykeltur fra Wien til Practislava til Budapest, men kan ikke finde nogen ordentlige landkort over områderne. Er der nogen herinde der kender et godt link???

// Toupie

Accepteret svar
Fra : greenfield69

Modtaget 200 point
Dato : 20-06-03 09:17

Hvad mener du for det første med "ordentlige landkort" ? Jeg har selv nogle udmærkede og meget detaljerede bilkort, som jeg i sin tid købte i Slovakiet. Men du har da ret i at man bestemt ikke gør meget ud Østeuropa på f. eks. tyske vejkort.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-06-03 09:19

Hej igen greenfield69

Det skulle være et detaljeret kort, så min kollega kunne se hvor han skulle/kunne cykle...

Men jeg overlader det til ham at finde det, og lukker tråden

Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 20-06-03 09:19

Tak for svaret greenfield69.

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 20-06-03 09:20

Jeg kunne evt. være behjælpelig med et eksemplar af bogen.
Mvh. Jørgen.

Kommentar
Fra : Maylia

Dato : 20-06-03 09:21

Jeg kan ikke anbefale at cykle rundt dernede med formål at overnatte i telt med videre, hvis det er tilfældet. Der er heftig tyveri og fattigdom.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-06-03 09:24

greenfield69

Det er rigtigt pænt af dig, men jeg kan give ham rådet, så kan han jo selv overveje om han vil købe et kort når han kommer derned af....det vil nok være det nemmeste for alle parter, men tak

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-06-03 09:26

Hej Maylia

Jeg ved ikke helt hvad deres planer er, udover cykelturen.....men tak for rådet - skal fluks give det videre

// Toupie