/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
VPN opkobling
Fra : dhl
Vist : 302 gange
200 point
Dato : 15-06-03 13:18

Jeg har fået oprettet en VPN forbindelse mellem min Zyxel ZyWall 10 mod en SafeNet soft klient.
Så langt så godt.
Nu er problemmet blot at min Win95 m. Soft klient ikke kan få fat i min WinNT server den kræver jeg loger på for at få fat i mine data.
Det er her jeg mangel lidt hjælp hvordan kan jeg logge på, min server?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-06-03 13:58

Hej dhl

Det er ikke alle routere der har det særligt godt med softwareklienter. Jeg ved f.eks. at min Linksys Befsx4, har problemer med at håndtere dem. Det viste jeg dog inden jeg købte den, så det gør ikke så meget

Jeg tror du slipper nemmest igennem ved at henvende dig der, hvor du har købt routeren og spørge om der er problemer med nogle klienter. På denne måde tror jeg du sparer en masse tid.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : dhl

Dato : 15-06-03 14:39

Hej srhansen

Misforstå mig ikke min forbindele står jeg har adgang til mit netwærk og kan ping serveren og andre maskiner men når jeg forsøger at connecte til et share får jeg at vide jeg skal logge on først og det er her mit problem ligger.

Desuden er SoftPK fra Safenet leveret sammen med min VPN gateway/firewall Zywall 10 fra Zyxel

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-06-03 15:44

Okay, ja det sætter jo tingene på plads

Vi kan håbe der kommer en anden forbi der har lidt mere erfaring end jeg har

mvh srhansen