/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha 4 gear Gaskabel!
Fra : Nick15
Vist : 502 gange
20 point
Dato : 15-06-03 11:59

Hej jeg mangler et gaskabel til en yamaha 4 gear jeg har en DX'er knallert men grebet nede i kabaratoen passer ikke en K1'er gaskabel passer nede i kabaratoen men passer ikke oppe i gas håndtaget! hvor kan jeg købe en gaskabel der passer???

Mvh Nick

jeg har købt hos thansen.dk

Accepteret svar
Fra : Skumhest

Modtaget 20 point
Dato : 15-06-03 15:15

Dengang jeg kørte Yamaha 4 gear (og min kammerat kørte DX´er) og vi ikke kunne finde tingene hos t-hansen, eller ik havde tid til at vente på at få det sendt, så fandt vi ofte gas/koblingskabler osv. hos vores lokale cykelhandler. Jeg ved ikke hvordan det ser ud i dag med at få de dele da de fleste jo kun sælger scootere i dag. Men det er et bud....prøv "cykelsmeden"....nogle af dem overrasker med et godt udvalg af reservedele. Selv til de ældre knallerter.

Kommentar
Fra : Vini

Dato : 29-06-03 16:08

Hej. Jeg har Yamaha DX 4-gear. Som jeg har renoveret indtil dato.

Mit problem er nu følgende: Jeg kan ikke justerer luftskrue og tomgangsskrue på karburatoren.

Mototen går ikke jævn, ujævn motorgang, kan ikke tage gassen, går i stå allerede i 1-gear.

Hvad skal jeg gøre?

Er der nogen kan der kan hjælpe og komme med et godt bud ?

På forhånd tak.

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 12-03-04 17:31

Tak for svaret Skumhest.