/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Er Recaro-stole det rette valg??
Fra : zedez
Vist : 703 gange
100 point
Dato : 07-12-01 21:03

Jeg står og mangler lidt gode råd vedr. køb af et sæt Recaro-stole til min Calibra.
Er der nogle der har erfaringer med køb af disse stole? Hvorfra kan det bedst betale sig at købe dem?
Og hvilke modeller skal man holde sig fra?

Mvh Jon
(Opel Calibra 4x4).

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-12-01 21:01

"zedez" <zedez.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:T99Q7.4781$z4.550335@news000.worldonline.dk...
> Jeg står og mangler lidt gode råd vedr. køb af et sæt Recaro-stole til
> min Calibra.
> Er der nogle der har erfaringer med køb af disse stole? Hvorfra kan det
> bedst betale sig at købe dem?
> Og hvilke modeller skal man holde sig fra?

Laver OPEL ikke selv nogle rimelige sporty stole??? Bare lige et OT ?

Kommentar
Fra : zedez

Dato : 07-12-01 21:26

>Laver OPEL ikke selv nogle rimelige sporty stole??? Bare lige et OT ?

Altså, jeg har en original læderstue i fra Opel af... Men den er ret kedelig at se på/sidde i.
Men kender du til at Opel laver nogle "recaro-a-like" stole må du da meget gerne fortælle mig, evt.
hvor disse kan erhverves? :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-12-01 21:26

In article <sd9Q7.638$Q3.59552@news010.worldonline.dk>, mkp@dk2net.dk
says...
> Laver OPEL ikke selv nogle rimelige sporty stole??? Bare lige et OT ?

svjv er der da Recaro som standard i mange Opel'er?

Er der en måde man kan se på om det er Recaro? Ja, jeg ved godt at nogle
af dem har et stort Recaro logo ved ryggen, men de der er monteret som
standard, har de en lille logo/tekst i bunden eller et andet sted?

mvh
Brian

(som elsker de stole der er standard installeret i sin Kadett)

--
Opel Kadett E 1.3S Club '88
75hk - Plysbamse! - Alupedaler - Fjernbetjent centrallås
Hvide forblink - 3. bremselys - og mere er på vej...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-12-01 21:26

On Fri, 7 Dec 2001 21:00:44 +0100, "MKP" <mkp@dk2net.dk> wrote:

>Laver OPEL ikke selv nogle rimelige sporty stole??? Bare lige et OT ?

Ej OT - jeg tænkte det samme, da jeg læste indlægget.
Org. Opel recaro

Mvh Mogens
Alfa 24V -

Kommentar
Fra : zedez

Dato : 08-12-01 00:58

Det vil altså sige, at hvis jeg skal have nogle "skål-formede" Recaro stole kan det bedst betale sig at skaffe dem hjem igennem en Opel forhandler?

-Jon

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-12-01 03:46

Hej Joh.

Nu ved jeg ikke hvilken sæder du har i din Calibra men mon ikke de er
rimelige gode !.
Eller er der ikke de samme justerings muligheder som i en vectra 2000/GT ?

Jeg har selv de stole med 4 punks justeringer i min Vectra GT ( Se dem på
www.opelpower.dk under Vectra GT)
Ellers kig efter nogle fra en Vectra 2000 eller GT alså hvis de skal være
brugte.

På Opel har jeg fået oplyst at det er Recaro der har leveret sæderne til de
Opeler med "sportskabine".

Jeg kender en der har en skadet Vectra 2000 ståendne som han sælger dele
fra.

--
Venlig hilsen / Best regards
Kim A
www.opelpower.dk
Fjern 5 ved mail direkte.

"zedez" <zedez.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:T99Q7.4781$z4.550335@news000.worldonline.dk...
> Jeg står og mangler lidt gode råd vedr. køb af et sæt Recaro-stole til
> min Calibra.
> Er der nogle der har erfaringer med køb af disse stole? Hvorfra kan det
> bedst betale sig at købe dem?
> Og hvilke modeller skal man holde sig fra?
>
> Mvh Jon
> (Opel Calibra 4x4).
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : krogmc

Dato : 18-12-01 09:43

Hej Jon

Du kan finde alt det du skal bruge hos Lindebjerg Car Parts tlf: 3886 7600.
Det er her at de fleste rally folk handler, så mon ikke muligheden for at finder det du skal bruge er tilstede.

MVH.
Krog

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 100 point
Dato : 14-07-02 06:30

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??