/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
God gammeldags smalltalk!
Fra : skingur
Vist : 497 gange
1 point
Dato : 15-06-03 00:43

Pyha.. der har været så mange mere eller mindre heftige tråde, så mon ikke vi trænger til en hyggesmalltalk?
Jeg skal til eksamen igen på onsdag... og jeg har ikke rigtig taget mig sammen til at få læst (m.a.o. -intet nyt under solen!)
Jeg skal bruge 10.000 kr til en hest... nogle gode forslag til hvordan jeg liiige skaffer dem?
Håber I alle har det godt.. jeg kan se at Søren Clan ikke har haft så god tid, som han plejer (husk at det kun er mig, der har fået skældud Søren!)

Jeg glæder mig til jeg får sommerferie! jeg er ved at mentaltræne min hest...

Kh Christina

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 1 point
Dato : 15-06-03 09:57

Hej skingur!

Jeg vil give dig en undskydning. Fra min side har det været begynder vanskligheder. Jeg har brugt kandu fra den 1.6.2003. Jeg kan nu se at mange har glæde af at bruge kandu. Det var ikke min mening at fornærme dig personligt.

Hvordan du skaffer penge til en hest, ved jeg ikke. Jeg går ud fra at du har prøvet de muligheder, som du har.

Eksamen: Knæk og bræk. Jeg tror at du klarer den.

Sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 15-06-03 10:02

eksamen tirsdag og så igen den 25. ---- det er mig...
og held og lykke med dine.

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 15-06-03 11:07

Mine eksamener er overstået for flere år siden - heldigvis - men held og lykke til alle der skal op til eksamen i den kommende tid.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 15-06-03 12:20

Ja jeg har min sidste eksamen i morgen.... :-/ Så nu får vi at se....

tjaaa 10.000 kroner.... tjaaaa.... lån dem i banken

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-06-03 13:06

dejligt for dem, der har overstået eksamen.. knæk og bræk, becski - hvad skal du op i?
Jeg skal op i psykologi...

Ans.. tak, og modtaget! No hard feelings, håber du får det sjovt her.. der er mange underholdende tråde, hvor man kan få udvidet sin skældsordsliste!!!

Mvh Christina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-06-03 20:56

Held og lykke med jeres eksaminer. (hedder det sådan)
Jeg hygger stadig med en badeferie indendørs. Det var en hård omgang, med kloarkrør og beton og varmeslanger og vandrør.
Men nu kommer det svære - hvilke fliser skal der på.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-06-03 22:03

Flise-Bent
Specialistforretning med alt i køkkenklinker og badeværelsesfliser. Se aktuelle nyheder og udfyld formular for bestilling af materiale.
www.flisebent.dk

WEBSIDER - OM
graniti.dk
... Stort udvalg i Badeværelsesfliser, Granitfliser, Gulvklinker, Frostsikre Spaltklinker, Gulvtegl og Mosaik m.m. ...
www.graniti.dk

Flisebent.. det er i nærheden af mig, så jeg gir kaffe!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-03 16:21

Jo tak for kaffetilbudet, men der er også en flisebent her i Kbh.
Graniti vil vi prøve at kikke på.
Men problemet er ikke at finde fliser, men at vælge.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 01:15

Jeg er også et pladder-apparat fra amager.

Fliser? er det ikke noget med : http://www.sf-sten.dk/ ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-03 15:35

Tak for linket molokyle, jeg har prøvet, men det må være en dårlig lip for de vil ikke hænge fast på væggen. Det var ellers et flot mønster.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 20:58

Jamen, sådan ka' det gå. No offence. Ja ik' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-07-03 15:25

Denne joke måtte jeg lige ha´ placeret et eller andet sted.
Og det blev så her.

Bill Gates var død og kommet i himlen.
Her tildelte Sankt Peter ham et dejligt, men lille hus på 50
kvadratmeter og Bill nød himlens gavmildhed i mange
måneder indtil han en dag stødte på en mand i et meget fint
jakkesæt.
"Det var da et usædvanligt fint sæt tøj du har der. Hvor har
du fået det fra?", spurgte Bill.
Manden: "Faktisk fik jeg 100 af disse sæt af Sankt Peter. Han
gav mig også et stort hus på 400 kvadratmeter i flere etager,
med en 800 kvadratmeter grund til. Og for at det ikke skal
være løgn fik jeg også 2 BMW'er."
"Var du Paven selv eller en læge der udrettede mirakler da
du var på jorden eller hvad?", spurgte Bill.
"Nej, jeg var kaptajn på Titanic.", svarede manden.

Da Bill hørte dette konfronterede han straks Sankt Peter med det.
- "Hvordan kan du tro at du kan spise mig af med et lille bitte
hus, når du giver kaptajnen på Titanic biler, grund og et
kæmpe hus? Jeg opfandt altså Window operativsystemet!"
- "Ja..", svarede Sankt Peter, "..men Titanic gik kun
ned een gang."

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-07-03 15:34

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-07-03 16:39

Titanic - er det et helt nyt styresystem.
Emesen.
PS. skingur! er billedet i passende størrelse.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-07-03 17:16

gammelt styresystem der ikke virkede

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-07-03 17:20

Nåe ja - det var derfor det stødte ind i noget is.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-07-03 17:23

tak eyvind

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 26-08-03 21:04

Tak for svaret ans. Min mor iøvrigt har foræret mig hesten!!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-03 21:47

Hvor er du bare heldig, at have en så sød mor.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-08-03 22:04

Jeg blev også glad, kan du stole på!!!! Hun ejede hesten i fællesskab med kæresten..han har så stadig en halvdel, men når den anden halvdel er min, bliver den ikke solgt- og det var på tale den gang!!! Det er nemlig kun mig, der kan ride den! (Kæresten har en selv og min mor har købt en anden - men egentlig skulle hun jo have brugt pengene for min til at købe den nye for! Så jo, jeg er heldig at have så sød en mor!)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-08-03 22:05

Jeg blev også glad, kan du stole på!!!! Hun ejede hesten i fællesskab med kæresten..han har så stadig en halvdel, men når den anden halvdel er min, bliver den ikke solgt- og det var på tale den gang!!! Det er nemlig kun mig, der kan ride den! (Kæresten har en selv og min mor har købt en anden - men egentlig skulle hun jo have brugt pengene for min til at købe den nye for! Så jo, jeg er heldig at have så sød en mor!)