/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Ingen bagrund
Fra : simonghgh
Vist : 258 gange
20 point
Dato : 14-06-03 22:42

jeg ville spørge om der var nogen der vidste hvad man skal gøre når der ingen bagrund af på hjemmsider.. og det er der ikke på nogen hjemmside ?

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 14-06-03 22:43

Prøv at uddybe spørgsmålet lidt? Kan være pga. at siden er lavet sådan, hvis der er en fejl i koden... Kom evt. med et link!

Kommentar
Fra : simonghgh

Dato : 14-06-03 22:51

ja det er bare alle sider der er bare ingen bagrund på... jeg har fået at vide det kunne være fordi jeg mangler flash men det hjalp ikke at installere det...

Kommentar
Fra : simonghgh

Dato : 14-06-03 22:53

F.eks den her side er der en gul bagrund eller sådan noget men det er der ikke ved mig der er den hvis ligesom på alle andre sider

Kommentar
Fra : simonghgh

Dato : 14-06-03 22:53

jeg mener hvid ikke hvis

Kommentar
Fra : ViperWia

Dato : 15-06-03 03:21

Baggrunds farven hvid er også nogle gange meningen! f.eks bruger jeg selv Hvid i nogle af mine Homepages...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-03 08:50

Prøv at gå ind i din browsers instillinger (avanceret) og sæt dem til standard værdierne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-03 12:02

Kører du stadig med hvid baggrund ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-10-03 14:01

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 08:57

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-08-06 21:39

Kunne du bruge kommentarerne til noget?

Jeg hopper nemlig af her ,-)

</MOLOKYLE>