/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobil abonnement børn 10 år
Fra : Thomas_Mygind
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 30-05-14 17:52

Er der nogen der har et godt forslag til et mobilabonnement til en dreng på 10 år.

Det skal være noget med auto blokering hvis saldoen overskrides et eller andet beløb, have et minimalt data forbrug, og nogle få SMS/måned.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 60 point
Dato : 30-05-14 18:03

http://www.callme.dk/abonnementer/mobil/little-me-talepakke-til-born

Ellers mener jeg, at teleselskaberne ENDELIG har fattet det dér med overforbrug og kan spærres alt efter behag, men så lige denne side, i min søgen på firmaet Debitel som nu har skiftet navn til ovennævnte.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-05-14 18:04

NB: selv bruger jeg taletidskort, da jeg ikke har det store forbrug af det ene eller andet.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 30-05-14 18:50

Taletiskort UDEN at resistrere bruger.
For hvis purken så får trykket på noget der koster penge. Er der kun hvad mor og far sætter på. Og så kan de jo bare købe et nyt nummer og fortsætte derfra.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-05-14 19:00

+ +

Hvad skal ´børn´ med en tlf, da jeg var barn (10 år) fik jeg tæsk i skolen af Lærene på en Lørdag.

Og Søndags skolen i Frelsen Hær (ikke mange andre aktiviteter) var ikke bedre = DISKI-Pinex, og så var der sgu - pludselig Mandag og tilbage til..osv

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-05-14 19:04

Echo, første gang jeg fik min egen tlf, var jeg 35, og min første MOB med det hele = senere 4.- pr minut, men hvad = pralerøv er man vel - tlf havde en antenne på en ½ meter, næsten og fyldte mere end pengene man gav for skidtet.

Godkendelse af svar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 30-05-14 22:28

Tak for svaret mig-selv.