/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sjovt for en 10-årig - nu i kørestol
Fra : ruder4
Vist : 780 gange
100 point
Dato : 27-05-14 21:04

Min dreng på 10 er havnet i en kørestol for en stund. Han plejer ellers at løbe, svømme og stå på tricks løbehjul utroligt meget på en uge, men skal altså nu forholde sig helt i ro.

Tænker derfor at I kunne hjælpe mig til at finde et godt nyt spil, som kunne fange ham lidt. Og gerne et spil, som ikke er helt vildt voldelig (er ved at være meget træt af alle de GTA spil og Call of Duty og hvad ved jeg) Fifa har vi.

Så hvis I har gode forslag vil jeg blive meget glad. Vi har computer, Wii, PS3 og iPad - så spil til dem

Mvh Ruder4

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-05-14 21:42

Www.hjemmet.dk har puslespil online. ( gratis )

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-05-14 22:25

Og her er flere tusinde også gratis og så kan de gemmes, hvis man lige skal noget andet.
Man bestemmer også selv hvor mange brikker man vil åbne dem i.
http://thejigsawpuzzles.com/

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 28-05-14 07:31

Skylanders hitter hos mine børn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-14 08:14

Hvis han har omløb i pæren og kan lide at løse stratetiske opgaver over lang tid? Så er her et bud:

http://www.civilization5.com/

Han får samtidig lært en masse om historie, geografi, økonomi, politik og planlægning.

Advarsel: Det er meget vanedannende ...især for forældre

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : alan57

Modtaget 100 point
Dato : 28-05-14 18:46

Hej ruder4
Du har et problem hvis din søn godt kan li at spille disse spil, GTA spil og Call of Duty.
Jeg kan måske berolige dig din 10 årige vil ikke tage skade af dem tro mig, sådan har det altid været i hele vores historie, prøv at tænk på da radioen kom folk stod oven på hinanden for at fortælle folk at man kunne tage skade af at bruge den, det samme skete da filmen kom og igen da tv begyndte derefter var den galt igen nu var det rock musik og nu er det så spil til pc og spille-maskiner og tro mig når der kommer noget nyt vil de gå efter det.
Men der er kommet en masse spil der ikke har de store volds sener, men de er gode alligevel her tænker jeg på stradigi spil som Command and Conquer Red Alert 2 er et rigtigt godt spil derud over er der flere spil der handler om at køre på løbehjul og Skateboard, jeg ville købe disse spil brugte så slipper du for at købe dig fattigt.
alan57

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-05-14 20:01

Prøv at stik ham en bog, måske er det meget sundt for ham at slappe helt af, bare for at prøve det, og der er masser af spændende litteratur til den aldersklasse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-14 21:20

..ellers kan sønnike da altid få et par timer til at gå med..?
..at lege og løbe om kap med denne fulde grønlænder
Ka' du f.eks.selv holde ballancen?
.. og synge med?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-14 21:24

HOV !
I ska' da' li' ha' linket:

http://www.cssboxing.com/media/swf/napatoq.swf
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-14 21:26

Pssst... min personlige rekord rekord er 49 Meter
..så er jeg ved at dø af grin og ka' slet ik' få luft
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ruder4

Dato : 31-05-14 07:51

Tak for svaret alan57.

Vi har netop invisteret i Skate 3

/Ruder 4