/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan sletter jeg favoritter
Fra : axelbjarne
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 26-05-14 10:22

Hvordan sletter jeg alle dem, som jeg har stående som favoritter...

mvh
axelbjarne

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-05-14 10:24

C:/ Brugere/ -dig-/

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 26-05-14 10:29

Højreklik på den pågældende favorit og klik på "slet" i den menu, der kommer frem

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-05-14 10:31

Hvis det er på kandu, du vil slette dine favoritter, så klik på

"vis private indlæg" og dernæst på "skriv indlæg" , der får du en liste over dine favoritter, som du så kan slette.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-14 13:29

Som mig-selv lidt sjusket skriver:

På den disk hvor dit styresystem ligger (..normalt C: drevet) finder du mappen:

DREV:\Document and Settings\Administrator\ ..og sletter biblioteket: "Foretrukne" som er markeret som en gul stjerne. Derved slettes ALLE favoritter på en gang.

NB. Farvoritter for specifikke brugere findes i de to andre bliblioteker under DREV:\Document and Settings\ ..nemlig: "All Users" og "Default User"

Ovenstående gælder IE versioner i Windows. Benytter du en anden browser? Så er det i denne du skal lede efter farvoritterne og slette, men det er forskelligt fra browser til browser.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 26-05-14 15:27

Citat
Som mig-selv lidt sjusket skriver:

Mine ligger altså i C:/ Brugere/ -dig-/ og det er Win7 og ikke sjusket.
http://www.gratisimage.dk/image-B560_538340D4.jpg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-05-14 15:29

Men bortset fra det, så tror jeg slet ikke det var spørgsmålet, nærmere favoritter herinde..

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 26-05-14 18:17

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-14 20:48

..og jeg viste også liiiige at der var tale om Windows 7 ???

Jeg benytter stadig Windows Pro

</OLDTIMER>