/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Send/modtage SMS på PC
Fra : maguralouise
Vist : 482 gange
20 point
Dato : 14-06-03 20:24

Hej
Findes der er program til PC der kan sende/modtage SMS'er via enten Bluetooth eller IR? Der findes et til Mac, men det er desværre ikke lykkedes mig at finde et til PC. Håber der er en her der kan hjælpe!
Telefonen er er SE T68i.

Accepteret svar
Fra : dennis85k8

Modtaget 20 point
Dato : 16-06-03 09:41

prøv ICQ

Download og send SMS fra ICQ programmet. Man får bekræftigelse, når SMS'en er kommet frem. Svarer modtageren på SMS'en, modtager man automatisk beskeden på sin ICQ.

http://web.icq.com/

Godkendelse af svar
Fra : maguralouise

Dato : 16-06-03 13:34

Tak for svaret dennis85k8.