/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
blåregn i skov
Fra : Dieter
Vist : 441 gange
200 point
Dato : 11-05-14 13:17

Vore have er faktisk ikke en have som den er normal med bede, græsplæne og meget andet.

Vores "have" ligner en skov. Den er på knap en tønde land. Der er mange ! surbundsplanter og specielle buske og træer. Rigtig mange flotte grantræer (fyr og gran). Imellem beplantningerne slynger der sig stier der består af sand, grus og nåle fra nåletræerne. Der sker hele tiden noget nyt.
Lige nu er jeg ved at anlægge et surbundsbet som skal fortrinsvis beplantes med Azalea. Bedet støder op af en miniskov af grantræer.
Er imellem står der 6 plantekasser med frugtbuske.

Nu kommer spørgsmålet: Hvor og hvordan kan man på en hensigtsmæssig måde planet en blåregn ?

Vil du have et bille af det aktuelle område, må du sende en mail adresse ! Tak

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-05-14 13:25
Annuller spørgsmålet
Fra : Dieter

Dato : 26-05-14 10:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål