/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
program vi kendr godt til lyd
Fra : axelbjarne
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 04-05-14 01:24

Program som vi kan indstille lyd på vores højtalere i steo

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-14 02:39

På min Windows 8.1 kan jeg klikke på lydikonen nede ved uret og igen klikke på Mixer, så åbner Lydstyrke, klik på ikonen Speakers og kom til indstillinger for stereo med mere.
Det er en funktion som er sammen med lyddriveren, du kan også komme til lydkortets indstillinger fra Kontrolpanel\Hardware og lyd

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 04-05-14 13:02

Jeg havde et program på Vista, hvor vi kunne høre og indstille forskellige rumlyde etc. Det var et ganske kendt navn.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 04-05-14 13:44

Du skal finde ud af hvad dit lydkort hedder, brug f.eks. Speccy
http://www.filehippo.com/download_speccy/

Det kunne være Realtek, et gæt, det kan du finde her
http://www.filehippo.com/software/drivers/audio

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 04-05-14 13:54

Tak for svaret Klaudi. Ja, det var realtek..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-05-14 16:39

velbekomme