/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
fjernelse af automatisk gemt mailadresse
Fra : hvaderikkeibrug
Vist : 347 gange
300 point
Dato : 02-05-14 21:18

Når man har besvaret en mail, lægger adressen sig automatisk, således at man blot skal skrive et eller to bogstaver på til-linien for at få en liste over alle adresser, der begynder med det pågældende bogstav.
Fint nok. Men hvordan fjerner man dem igen. I dette tilfælde drejer det sig om en afdød person, hvis navn og mailadresse popper op, hver gang jeg skal sende noget til nogen, der begynder med g.
Det er lidt trist, og jeg vil gerne slette vedkommende.
Men hvordan?
Jeg bruger mest Outlook men har også en gmail.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-05-14 21:28
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 02-05-14 21:32

Opret en ny meddelse
Tast navn i Til feltet
Rul ned med piletast til navn der skal slettes, når det er fremhævet, tast Del

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-05-14 21:36

I gmail, log in på web gmail, klik på den lille pil til højre for Gmail og vælg Kontaktpersoner
Find den person du vil slette, klik på navnet, klik på punktet Mere og vælg Slet kontaktperson

Godkendelse af svar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 02-05-14 21:47

Tak for svaret Klaudi. Det var godt nok hurtigt - og lige det, jeg skulle bruge.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-05-14 22:00

velbekomme