/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
synkroniserer med itunes iPhone
Fra : 2100
Vist : 276 gange
50 point
Dato : 27-04-14 18:25

Hvad skyldes at man ikke kan synkroniserer Microsoft Outlook til sin iPhone i itunes, men kun til Icloud. Kan man selv indstille itunes et eller andet sted så det kan lade sig gøre at synkroniserer Microsoft Outlook til sin iPhone

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 50 point
Dato : 28-04-14 11:03

Microsoft er Microsoft. Outlook er er microsoft program, som kører på din windows PC.
Ipad er Apple. Itunes er et apple program og har sin egen verden.
Disse 2 firmaer kæmper om kundernes gunst og dermed herredømmet over markedet. De arbejder
absolut ikke sammen.
Alene at du ikke kan købe en PC uden der er betalt for en windows, er jo uhyggeligt.
Derfor er Bill verdens rigeste mand.
Google er jo også ved at sætte sig på det frie marked Android.
Nok for nu hilsen Steen.

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 29-04-14 16:13

Tak for svaret stone47.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 29-04-14 21:59

ok tak points