/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hjælp til unlock 3410
Fra : aske5000
Vist : 315 gange
50 point
Dato : 13-06-03 22:43

davs nu igen et problem om unlock jeg har købt en mobil en nokia 3410 med orance abdo men nu vil jeg gerne have den låst op men jeg har prøvet med div programmer men de kører openbart kun med windows 95/98. så nu kommer det jeg har et data kabel så det er på plads men jeg skal bruge et et program kun til windows xp pro er der nogen der kan give mig et link til et godt program til unlock som kan og ved det kan bruges til xp pro det er trosalt det nye styresystem merkligt så at man skal have win 98 come on vi lever i 2003 med win xp vad sker der. når men et link ville sq være nice

Kommentar
Fra : soll

Dato : 13-06-03 22:53

hent det der hedder eeprom tools 4,0 det virker hvist også på xp...?

http://www.b-phreaks.co.uk/?=downloads

Kommentar
Fra : soll

Dato : 13-06-03 22:55

der er et ling længer nede man skal hente til xp så virker det.

http://www.b-phreaks.co.uk/?=downloads

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 13-06-03 23:12

vad er det får en ting

Kommentar
Fra : soll

Dato : 13-06-03 23:25

det er software til unlock af din tlf.

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 13-06-03 23:29

dette program virker ikke til 3410. andre der har et bud på et program som kan 100% bruges til unlock 3410 under win xp pro. og sker det lidt ud i pap får mig :)

Kommentar
Fra : soll

Dato : 13-06-03 23:36

det virker til 3410 for det er det jeg bruger.

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 13-06-03 23:43

med win xp ? det var det det gik ud på read the ? vad heder de to filer jeg skal bruge får at det kører eeprom tools 4,0 men vad heder den anden fil jeg skal bruge der er da meget lort der inde lol

Kommentar
Fra : soll

Dato : 13-06-03 23:56

nederst på siden er der en skrift der ser sådan her ud--->

Dissable port polling in WindowsXP - registry entry, double click on it after download

det er en lille fil du skal hente neden under og instaler samme sted som eeprom tool så skulle det virke.

Kommentar
Fra : sylbrm

Dato : 30-09-03 18:17

prøv gratisunlock.dk det virkede på min.
Og hvis de første koder ikke virker så prøv igen.

hilsen

Dan

Kommentar
Fra : soll

Dato : 30-09-03 18:33

skal bare huske at de koder man får på gratisunlock.dk kan man kun prøve 5 foeskellige så låser den helt og man skal have kabel på den for at låse den op.