/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Animerede Pauseskærm til Nokia 3330
Fra : LorteFluen
Vist : 522 gange
205 point
Dato : 07-12-01 00:30

Hvor fanden finder jeg nogle animerede pauseskærme til min nye nokia 3330. Nu har jeg sku ledt hele det lorte net igennem og jeg har ikke fundet det endnu? Club Nokia har nogle men jeg kan ikke logge ind på deres medlems ting.. Jeg er ligeglad om det koster penge bare jeg får nogle..hjælp hjælp.
Mvh.
En meget Desperat.
LorteFlue.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 07-12-01 00:36

Sig mig lige,---er der en grund til, at du ikke kan formulere dig på en pæn måde ???

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : LorteFluen

Dato : 07-12-01 00:40

UNDSKYLD SPROGET ALLESAMMEN... DET HAR BARE VÆRET EN LANG DAG

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 07-12-01 00:52

Ok.

Hvorfor kan du ikke logge op på Nokia`s Hjemmeside ??

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 07-12-01 01:31

Hej igen
Ja- det er virkeligt svært hvis det skal være animerede pauseskærme. Kan du ikke bare oprette dig som medlem på
Club Nokai : http://www.club.nokia.dk/login/default.asp?country=DK&language=DA
Det er jo gratis, samt umiddelbart ser det ud til at være det eneste sted med det du søger. Det eneste de forlanger er jo dit Serie-/IMEI-nummer,-går ud fra du har det. Så er mullighederne åbne for dig

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : LorteFluen

Dato : 07-12-01 01:37

de sjriver at jeg er oprettet på klub nokia men jeg kan ikke komme ind. mega træls.

Kommentar
Fra : LorteFluen

Dato : 07-12-01 01:39

De puseskærme på http://www.jippii.dk/dk/gsm/bgpic/. er ikke animerede??
er der ikke andre steder??

Kommentar
Fra : LorteFluen

Dato : 07-12-01 01:58

hjælp

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 205 point
Dato : 07-12-01 08:01

Hej igen

Hvad med at kontakte Nokia ang. din Login-fejlmeddelelse:
Nokia Danmark A/S
Nokia Mobile Phones
Frederikskaj
DK-1790 COPENHAGEN V
Denmark
Tel: +45 33 29 20 00
Fax: +45 33 29 23 00
Tel: +45 33 29 20 00
Fax: +45 33 29 20 01

Mvh Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-12-01 17:16

du skal bare være medlem af club nokia, og så købe noke club nokia credits i
en telebutik, og vupti, så er du igang

mvh Brian

"LorteFluen" <LorteFluen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:U5TP7.225$Q3.29648@news010.worldonline.dk...
> Hvor fanden finder jeg nogle animerede pauseskærme til min nye nokia
> 3330. Nu har jeg sku ledt hele det lorte net igennem og jeg har ikke
> fundet det endnu? Club Nokia har nogle men jeg kan ikke logge ind på
> deres medlems ting.. Jeg er ligeglad om det koster penge bare jeg får
> nogle..hjælp hjælp.
> Mvh.
> En meget Desperat.
> LorteFlue.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : DancesWithModems

Dato : 27-01-02 11:09

Kan man få frække pauseskærme på club nokia?