/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet Explore Script fejl på siden
Fra : Jrod
Vist : 464 gange
50 point
Dato : 13-06-03 19:08

Hej hej

Jeg har et lille problem med min internet Explore..

Næsten hver gang jeg åbner en ny internet side får jeg en "script fejl på siden" hvor jeg blivder spurgt om jeg vil fortsætte med at sende scripts på denne side "ja" eller "nej"

Hvorfor kommer den fejl, og kan jeg få den til at holde op med at komme? Den kommer ca hver anden gand jeg klikker på et nyt link eller åbner en ny side.. Jeg bruger Xp home eddition som styre system.

Jeg er ikke sån vildt meget inde i computer verdenen så eventuelle svar må nok godt være skåret lidt ud i pap, hvis i hvad jeg mener..

På forhånd tak

JRod

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-06-03 19:24

Gå til>funktioner>internet indstillinger>avanceret>rul ned til og fjern "V" i:
Vis meddelelse om hver scriptfejl
Emesen.

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 13-06-03 19:38

Her er så et nyt problem, der er ikke noget "V" i vis en meddelse om script fejl på siden.

Hva så nu?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-06-03 19:43

Så mangler der et "V" i deaktiver script fejlfinding

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 13-06-03 19:48

Hmmm...

Måske jeg virker lidt dum nu, men det mangler ikke et "v" i deaktiver script fejlfinding.... Og jeg har fået en meddelelse om scriptfejl ca 3 gange mens jeg har skrevet denne kommentar.. HJÆÆÆÆÆÆLLLLP!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-06-03 19:53

Hvis dette lige for nylig er begyndt, så kan du benytte gendannelsespunkt, og rykke "tilbage i tiden" til før dette problem startede.
Emesen.
Lige inden så prøv at genstarte for du har jo lige lavet et "V" i vis en meddelse om script fejl på siden.

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 13-06-03 20:08

Gendannelsespunkt??? Som sagt så er jeg ikke helt med på klumpen når det handler om computer..

Du skriver: Jeg lige har lavet et "V" i vis en meddelse om scriptfejl på siden???? Nej jeg har ikke..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-06-03 20:11

Nå ja - tanketorsk - min.
Men begyndte det efter indstallation af et program, eller sådan noget.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 13-06-03 21:20

Start>hjælp og suport>grøn pil systemgendannelse>
marker gendan computeren som den var på et tidligere tidspunkt>næste>
find den dato som evt. ændrede din comp>klik på datoen(du kan rulle med pilene til en dato som er markeret med fed)>
næste>nu fortæller den dig hvilket punkt du har valgt>næste og følg anvisningerne
Du kan fortryde gendannelse ved at bruge samme opskrift.
Emesen.

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 13-06-03 23:09

Så nu har jeg prøvet lidt af hvert og gendannet mit system og nu lader det til at problemet er løst. Har også fundet ud af hvornår problemet opstod, det var da jeg opdaterede min Explore via windows opdate, det ligger en sikkerheds opdatering mod hackere!!!! Men den opdatrering laver åbenbart også fejl i systemet så. så den lader jeg være med at opdatere.

Jeg siger ihvertfald tusind tak for hjælpen. Og tak fordi du lige gjorde mig lidt klogere på computere. Det skal nok komme Man lære jo noget nyt hver dag.

Tak for det

Mvh Jrod

Godkendelse af svar
Fra : Jrod

Dato : 15-06-03 15:42

Tak for svaret emesen.