/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
billigt tun
Fra : Emil.
Vist : 444 gange
50 point
Dato : 13-06-03 17:45

er der nogen der ved om jeg kan få min knallert tunet til en billig
pris??

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 13-06-03 17:48

øhh hvad mener du ?

vil du have link til butikker hvor du kan købe tun eller vil du have nogen til at tune din knallert for dig ?

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 13-06-03 17:56

www.msp-tunning.dk

Eller hvis du kan vente nogle måneder.. så kan du se det på den smarte kommende oversigt over knallert reservedele (incl. tun) på www.mopedpriser.dk

Accepteret svar
Fra : bobb3

Modtaget 50 point
Dato : 14-06-03 09:25

hvis du kan lave det selv kan du bestille alle dele på www.protunhandels.de der kan du bestille pr efterkrav osv.

hvis ikke du kan d selv kan du kontakte dit lokale MC center og få dem til a lave det for dig ! men d r fuckin mage penge a skule a med ! :) make by your self

Kommentar
Fra : bobb3

Dato : 14-06-03 09:25

hvis du kan lave det selv kan du bestille alle dele på www.protunhandels.de der kan du bestille pr efterkrav osv.

hvis ikke du kan d selv kan du kontakte dit lokale MC center og få dem til a lave det for dig ! men d r fuckin mage penge a skule a med ! :)

Godkendelse af svar
Fra : Emil.

Dato : 14-06-03 15:23

Tak for svaret bobb3.