/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Gejl + VAriomaticsæt????
Fra : Mr.Stock
Vist : 442 gange
65 point
Dato : 06-12-01 18:23

DAv!

ja... et variomaticsæt, hv gør det? og hvorfor et et bedst: malossi, polini, polini evolution eller hva?

OG hva kan jeg gøre ved min sorte sonic: hva ser fedest ud: den originale spoiler til sonic eller rally'ens? og hva farve blinklys v se fedest ud rødt eller blåt?
og ja hva kan jeg mer lave af fedt gejl!

På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 75 point
Dato : 06-12-01 19:08

Hej
en variomatic er en form for centrifugal kobling (samme princip som en centrifuge.
Indeni ligger der 6 ruller som får den inderste remskive til at bevæge sig ind og ud alt efter omdrejningstallet , den gearer op og ned.Rullernes vægt og bagskivens vinkel bestemmer tildels gearingen (langsomt og hurtigt optræk).
Det er svært at sige hvilket mærke der er bedst , jeg vælger altid Polini , men Malossi er også et godt mærke , så det bliver nok mest en smagssag.
Forskellen på Polini og Polini evolution ligger i rullevægt og bagskivens vinkel(evolution er selvfølgelig beregnet til Poloni´s evolutionkit.
Når du spørger om udseende får du altid folks egen mening så det vil være individuelt , personligt vil jeg foretrække Rallyen`s spoiler og røde blink.
Fedt gejl???
Tja hvad med en turbolader og skivebremse bag ?(Hvis du altså har r.... fuld af penge og kan finde en ingeniør/maskinarbejder der kan konstruere det).

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-12-01 21:25

Er det os der skal bestemme hvordan din moped skal se ud, eller er det dig
selv, brug din fantasi, og prøv dig frem

Kim Larsen

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
news:YJNP7.130$Q3.6051@news010.worldonline.dk...
> DAv!
>
> ja... et variomaticsæt, hv gør det? og hvorfor et et bedst: malossi,
> polini, polini evolution eller hva?
>
> OG hva kan jeg gøre ved min sorte sonic: hva ser fedest ud: den
> originale spoiler til sonic eller rally'ens? og hva farve blinklys v se
> fedest ud rødt eller blåt?
> og ja hva kan jeg mer lave af fedt gejl!
>
> På forhånd tak!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 06-12-01 21:42

hva er turbolader!?

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 06-12-01 21:45

KlIp KliP---->Og hvor kan jeg få en sort brugt rally spoiler og hva er pris lejen på sådan en?! og hvordan for jeg røde blinklys? og kan det godt blinke rødt/blåt/ igennem tonet blinklys... og tilsidts skær det ud i pap...! hva gør variomataticsættet? hurtigere optræk mere fart??? hva?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 06-12-01 22:36

Det siger "dyt" blåt" og stock han har det godt
når bare han kan få
sin sonic sej og rå.

Beundrende Hilsener
Parkenss

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 07-12-01 10:08

Halloooo PArkenss.. gå dog hjem og tør dig om munden der sidder noget hvidt klistret noget! aaaaajjjjjj parkenss har du nu suttet din mor igen! kan du ikke bare svare på mine spørgsmål istedet for at spille en klam Bøssekarl!?

OG TIL JER ANDRE..... TAK FORDI I GIDER SVARE!

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 18-12-01 11:21

TAk.. hva er turbolader?