/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Vurder venligst denne sammensætning :)
Fra : Nyx-x
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 13-03-14 23:15

http://www.av-connection.dk/?PGr=5334

http://www.av-connection.dk/?PGr=6905

http://www.av-connection.dk/?PGr=4972

Jeg har set mig lun på denne sammensætning.
Så måske var der en venlig kandutter der kunne se om jeg er helt ude i hampen
med dette her?

Jeg skal senere have en ny fladskærm. Når den gamle er godt brugt. Men nu starter jeg med dette. Tror jeg .

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 13-03-14 23:17

Jeg har ikke Ipod eller tablet.

Bare en god gammeldags bærbar jeg regner med at slutte til også.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-03-14 23:20

Hvad har med gruppen Musik at gøre?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 14-03-14 00:51

Jeg forstår ingenting. Du vil betale 15000 for at kunne høre musik og se film. Lyden regner du med at få ud af et 2.1 sæt.

Jeg ved ikke, måske spiller de tre dele sammen, men mest mulig god lyd får du ikke ud af det.

Jeg ville smutte i HiFi-klubben, købe Sonos musik afspiller, en Cambridge eller NAD forstærker og derpå finde et par solide højttalere på dba.dk. Jeg ved ikke med blue-ray, jeg bruger en PC.

Accepteret svar
Fra : McBobo

Modtaget 100 point
Dato : 14-03-14 07:02

Hold dig til et mærke.... Hvis du er lun på Harman Kardon skal alt hi-fi udstyr forblive i dette.
Køb højtaller og sub enkeltvist og anskaf dig en receiver i stedet for....

Den løsning du har fundet er for konfirmander.
Hvis du vil havde ordenlige lyd og kvalitet i mange år frem... følg overstående.

Men tag ind i en Hi-fi klub eller andet og fortæl hvad du har brug for og til hvad.
Hvor meget vil du bruge?

Godkendelse af svar
Fra : Nyx-x

Dato : 04-06-14 23:47

Tak for svaret McBobo.

Sjovt nok gik jeg i den nærliggende Hifi-klub og ville forhører mig, da jeg gik ud fra de kunne hjælpe med at sammensætte et anlæg.
OG jeg sku ikke imponeret af deres mandlige sælger.
Han viste mig straks hen til et anlæg til 2700 kr. Sådan et kompakt anlæg. Hold kæft en idiot. Så kunne jeg jo ligeså godt gå i Bilka. (ikke der noget galt med Bilka. Men hvorfor spilde tid i Hifi, når det var indsatsen fra ekspedienten?)
Jeg havde sagt jeg gerne ville have noget der kunne udvides med højtalere, til rummet ved siden af .
Med kun et anlæg, så jeg ikke skulle have flere afspillere.

Jeg oplevede da jeg skulle have højtalere til min bærbar. Nogen højtalerer der kunne give lidt god lyd.
Så viste den ekspedient mig straks hen til nogen lyserøde højtalere. ????? Æhhh.
De eneste i butikken, for det ikke skal være løwn.

Så hvis man er kvinde, så skal man spise af med det, bare farven er i orden???

Nå men så kom jeg af med den knurren.

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 04-06-14 23:53

Fun2 jeg gik netop i Hifi-klub. Og fik den mest lade salgsgas og han ente med at vise mig et kompakt anlæg til 2700 kr.
Æhh.

Ja de kan deres kram(går jeg ud fra, jeg har ikke observerede det), men ikke særlige oppe på mærkerne når man er kvinde?
Jeg har hørt den samme lidt lade sælger-fremgang fra en veninde i KBH. Hun havde tænkt sig nu skulle anlægget dælme renoveres. Det gamle ku bare ikke mere.

Det fanme flovt for et firma som dem, at man skal have en mandlig ledsager med for at bliver taget alvorligt.