/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
slikke fisse første gang
Fra : chapsen
Vist : 6892 gange
30 point
Dato : 13-06-03 02:53

hej jeg vil lige høre om dig er nogle der kan hjælpe mig med det her jeg skal være sammen men min kæreste snart for første gang og jeg har aldrig prøvet at slikke fisse før og det har jeg tænkt mig at prøve den her gang nogle der kan give mig et tip om hvordan jeg for hende til at nyde det helt vildt

Kommentar
Fra : buggyman

Dato : 13-06-03 07:05

Hmm...der er kun en måde at få hende til at nyde det på og det er at du må prøve dig frem.... Husk på at ingen, hverken kvinder eller mænd er ens.
Pøj Pøj og held og lykke.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 13-06-03 07:12

Hej Chapsen !

Det er da klart at du skal forhøre dig ved pigen om det er noget som hun har lyst til at du gør,
Og ellers så er det meget svært at sige hvordan hun vil nyde det helt vildt!
Vi er jo alle forskellige og hun har jo helt sikkert sine egne Sanse modtagelser!
Men at lukke øjnene er klart en fordel
80% af vores sanser er Synet, og ved at "slå" den fra så fortsærkes de andre sanser!
(Tænk på når du vil høre et godt stykke musik, så lukker vi også øjene)

Men jeg har et par sider som du måse kunne få lidt glæde af ?

LINK:
http://www.sexlinien.dk/brevkasse/allesvar.asp?kid=4
&
http://www.chilinet.dk/content/article.asp?articleId=458

Håber at du kan bruge det til noget, og at i får en god stund.

Kommentar
Fra : bianca

Dato : 13-06-03 10:19

Hejsa med dig!

Ja, jeg kan godt forstå du er nervøs for første gang men som Rustica.dk skriver findes der hjemme sider
hvor der står beskrevet hvordan man KAN gøre det. Dog vil jeg dog sige, følg din lyst, følser og spørg hende
om hun synes om det, så skal hun nok fortælle dig, hvad der er godt for hende.

Pøj pøj med det.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-06-03 10:56

Klitoris er nøglen til himlen for langt de fleste quinder......Men men men...de færreste kvinder kan lide den direkte berøring....
Koncentrer dig om siderne af klitten, og ønsker i ligefrem at hun skal op imellem skyerne så husk også at bare en kort pause betyder at du kan starte forfra..... De kvinder er ikke ligesom os mænd/drenge *G*

Brug evt. pegefinger og langemand til at berøre op langs siderne, og sørg for at der er noget der får det til at glide

***Eric*** (Som mangle en elskerinde )

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 30 point
Dato : 13-06-03 11:01

Tillæg:
Den absolute nøgle til succes er kommunikation på alle plan
1) At kunne snakke om sex er kanon vigtigt, men for de fleste svært, men sæt et mål på ½ år, og start langsomt ud....
2) Hør efter reaktioner under legen....siger hun mmmmmmmm...... så er der gevinst
3) Trækker hun sig stille væk har du måske ramt forkert, men modsat skubber hun imod..... gæt selv

Håber du kan bruge det til noget

Godkendelse af svar
Fra : chapsen

Dato : 13-06-03 11:08

Tak for svaret Uffe29.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-06-03 11:23

Det var så lidt......Held og lykke

Er sgu lidt misundelig, gad godt være den alder igen

Kommentar
Fra : cosmo22

Dato : 18-08-03 21:17

slik hendes klit og stik nogle fingre op i hullet.

Sut på skamlæberne og nullre dem med tungen.