/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Søgning af familiemedlem vha- cpr. numme~
Fra : henrikdk
Vist : 1528 gange
100 point
Dato : 06-12-01 15:19

Findes der et site hvor man vha. cpr. nummer kan søge efter en person ?

Kommentar
Fra : charly

Dato : 06-12-01 15:47

Hvis du mener at du kan søge dine aner via cp-r nr.er det ikke så let for numrene kom omkring 1960.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 06-12-01 15:48

Hej

Det er jeg overbevist om der ikke er. Godt det samme,-! Det ville da kunne friste "svage sjæle" til alverdens misbrug.

Mvh
Parkenss.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 06-12-01 15:52

Til henrikdk
Nej det er der ikke,da CPR NR er anonyme og må derfor ikke oplyses til andre
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-12-01 16:07

Tillæg til mit svar
Adresseoplysninger om enkeltpersoner udleveres ikke fra CPR, men kan på nærmere betingelser fås ved henvendelse til en kommune.

Sekretariatet Dato: 14/11/01

Privates anmodning om navne- og adresseoplysninger skal rettes til en (hvilken som helst) kommune. Henvendelse kan evt. rettes til Københavns Kommune, Folkeregistret, Dahlerupsgade 6, 1640 København V. Tlf. 33 66 33 66 Fax. 33 66 71 86
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-12-01 17:55

"henrikdk" <henrikdk.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:B1LP7.57$Q3.1271@news010.worldonline.dk...
> Findes der et site hvor man vha. cpr. nummer kan søge efter en person ?me
= 'news.worldonline.dk' and Active = 1
> michael
>

Personnummer er personligt, så jeg tror ikke det er muligt, at slå det op på
nettet. Jeg vil i hvert fald ikke kunne "slås op" på nettet. Måske kan du få
hjælp på folkeregistret (mod betaling) ?

*<|=(||||||::::::¦
Jeannie

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-12-01 01:42

Det er muligt på www.cpr.dk at bestille udskrift fra cpr registeret, dette
gøres ved at indtaste
cprnr, MEN svaret sendes skriftligt til den person der ejer nummeret, og
ikke til den der
rekvirerer det, man kan altså heller ikke spørge på døde personer, da de jo
ikke har nogen
adresse.

Lars

henrikdk <henrikdk.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:B1LP7.57$Q3.1271@news010.worldonline.dk...
> Findes der et site hvor man vha. cpr. nummer kan søge efter en person ?me
= 'news.worldonline.dk' and Active = 1
> michael
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>