/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til msn
Fra : Harbo21
Vist : 366 gange
100 point
Dato : 12-06-03 22:28

Hey, jeg mangler sgu lidt hjælp. Jeg kan ikke snakke på msn fordi jeg har cybercity, kan man hente et program så man kan komme til at snakke.
Har windows 98 se

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 12-06-03 22:37

Prøv at spørge CYBER CITY om de ikke tillader snakkeri,jeg havde samme problem for et stykke tid siden ,men det blev ordnet,kan ikke huske forklaringen,men det blev ordnet.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 12-06-03 23:23

det kan jeg ikke forstår.
jeg har SE og godt nok TDC, men hvad har cybercity af fordel ved at du ikke "snakker"
ligger der en firewall på din PC ?? / i din rooter ??
har du overhovedet NET.passport ??

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 12-06-03 23:25

Der er jo forskel på tdc og cybercity

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-06-03 23:56

det lyder underligt jeg har en kammerat som har cybercity som udbyder og ham snakker jeg da med over MSN

hvis du har mulighed for det så installer XP

eller du kan benytte icq..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-06-03 23:57

icq kan hentes på: http://web.icq.com/

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-03 01:45

Har MSN til 98 og WinME voice og video? Mener kun det er MSN til XP

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 13-06-03 02:59

Hej Harbo,

øh... har du tilfældigvis "Hacker Smacker"... -->
http://www.cybercity.dk/presse/tidligere_pressemeddelelser/150501/fakta_om_hacker_smacker/
og hvis du har er det, er så på sikkerhedsnivo 1?

for hvis det er det sku' det ku' ordnes ved at bruge sikkerhedsnivo 2 istedet for...

andre gratis programmer... "Instant Messaging"... -->
http://www.webattack.com/freeware/comm/fwinsta.shtml

men jeg ved ikke om problemet vil opstå ved andre programmer ligeså... hvis du har Hacker Smacker og hvis sikkerhedsnivoet er på 1...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 13-06-03 06:15

Efter at have set de andre svar du har fået,er jeg kommet i tanke om at det var routeren,men det har nok ikke relavans for dig.
Mvh Ole