/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Mangler Yamaha 4 gear bog!!
Fra : yamaha7000
Vist : 306 gange
20 point
Dato : 12-06-03 21:33

Jeg mangler en bog om at samle en yamaha 4 gear hvis du ved hvor man kan købe den.. eller noget andet bedes du skrive til mig...
E-mail: dannyblaabjerg@pc.dk

Kommentar
Fra : Emil.

Dato : 13-06-03 23:16

hej

du kan gå ind på www.thansen.dk eller www.protuna.dk fordi der kan du bestille kataloger og tunkatloger helt gratis og jeg er 100%
at du kan finde noget om en yamaha 4 gear i katalogerne altså hvis det er gejl og reservedele og tundele til din yamaha
du kigger efter. Det kunne jo godt være at det var en værksteds bog du kigger efter ved ikke hvor man får fat i sådan en : )

Mvh. Emil.

Kommentar
Fra : yamaha7000

Dato : 15-06-03 12:46

hej emil jeg har fået fat i en værksteds bog men, tun skal jeg da oxo ha så tak for dit svar