/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
En Ipad 2 der langsom ??
Fra : scrubber
Vist : 548 gange
300 point
Dato : 15-02-14 22:04

Hej !

Min datter har en PIAD 2 som er godt og vel 3 år. Den virker stadigvæk men vi har 2 problemer med dem og jeg har ikke kunne finde ret meget om dette problem på nettet.

1. Den tager mellem 10-12 timer at lade op ?

2. Når man surfer med den er den rigtig langsom. Når man skifter vindue tager det op til 4 sekeunder før den skifter billedet.

Nogen der har nogle svar på hvad der er galt med "skidtet" !

mvh scrubber

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 15-02-14 23:19

Skift til ipad 5 så er du ud over problemer med at være langsom

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 150 point
Dato : 16-02-14 09:29

Måske er der unødvendige programmer åbne, eller et vildtfarende program eller en app, der kører i baggrunden som optager alt for meget hukommelse eller regnekraft.
dobbeltklik på ”hjemknappen”. I bunden af skærmen vises de programmer, som ikke er lukket ned. Klik på det røde minus, og programmet lukkes ned og forsvinder fra listen.

http://www.frandzen.dk/2011/12/langsom-ipad/

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 22-03-14 22:31

Tak for svaret katekismus.