/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Rottweiler han hvalp søges
Fra : soll
Vist : 693 gange
10 point
Dato : 12-06-03 19:55

Rottweiler han hvalp søges max 16mdr det skal være på sjælland.

på forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 12-06-03 19:56

fejl i tekst...?

ny tekst kommer her---->

Rottweiler han hvalp søges max 16 uger det skal være på sjælland.

på forhånd tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 10 point
Dato : 15-06-03 14:27

Hej, soll!
Hvad er problemet? Der er da masser af hvalpe på Dansk Kennel Klubs hvalpeliste.. -Jeg har ikke lige check på, hvor mange af dem, der er fra sjælland, men prøv at kikke på www.dansk-kennel-klub.dk og gå ind på hvalpelisten.....VOILA!! -Der er i hvert fald 5 hanner i Vejby, født d. 30-4-03, så de er snart "grydeklare". Held og lykke med det. (der er også hvalpe i Haslev og i Maribo)

Kommentar
Fra : soll

Dato : 16-06-03 00:01

ja men jeg vil ikke give 6500kr for en hvalp.

jeg har os fundet en men tak for svaret.

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 01-07-03 12:01

6500,- kan måske lyde af meget, men så kan du også forvente at den er phsyketested.En Rottweiler er en dejlig hund, så længe det er dig der bestemmer(har haft 3 ),-men jeg har også oplevet en der tog magten ,og blev livsfarlig for selv sine ejere ( den var kugleskør )

Kommentar
Fra : soll

Dato : 01-07-03 12:36

jeg har sevl haft fler af dem så jeg ved godt hvordan de skal tages hunden er ikke så slem en rase som nogen gør dem til det er bare om at tage dem rigtigt.

6500kr er mange penge for en hund når man kan få en ægte bare uden papir til 2000kr har ikke noget at bruge parpir til.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 01-07-03 14:15

---Og hvis den viser sig at være tosset i hovedet eller har dysplasi, så er det jo kun 2000 og en aflivning, det har kostet dig... Nå, jeg håber, at det går godt.. held og lykke med hvalpen.

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 01-07-03 15:05

husk at lukke spørgsmålet hvis det er besvaret,.-og held og lykke med hvalpen herfra

Godkendelse af svar
Fra : soll

Dato : 01-07-03 16:40

Tak for svaret Birgitta.

Kommentar
Fra : sommer48

Dato : 03-11-04 22:56

Hvores rottweiler har fået hvalpe for 6 uger siden, vi har 5 tæver og 1 han tilbage. uden papir. 3ooo.-