/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
forhuden!!!!
Fra : bambusneger
Vist : 1100 gange
50 point
Dato : 12-06-03 17:48

hejsa!!
Er det unormalt, at ens forhud ikke kan komme helt ud over pikhovedet, når den er stiv???? kan man evt. få en læge til at "ordne" det????

med venlig hilsen aske

Kommentar
Fra : Dr.Mark

Dato : 12-06-03 17:54

Nej det er helt normalt - Det vigtigste er at forhuden kan komme helt tilbage eller har man forhudforsnævring som er bedst at få opereret hvis man skal have fuldt udbytte af sex. Det du har lyder som lidt kort forhud og gør ikke noget - hvis du gerne vil have det lidt længere kan du hive lidt i det når den er slap. Det virker bedst hvis du er i puberteten, senere er huden ikke så elastisk.

Dr.Mark

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-06-03 17:55

Hej, aske! Mener du, at din forhud er så stram, at den ikke kan trækkes ud over pikhovedet? Ja, så kan lægen ordne det, hvis det er sådan, at det generer dig. Det er kun en lille operation, hvor man fjerner lidt af den stramme hud.
Hilsen Birgitta

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 12-06-03 18:01

altså det er nærmest den der "streng" der er under pikken der er for kort!!!! mn det genere ikke når den er slap(den kan godt trækkes tilbage når den er slap og halvstiv, mn bare ikke når den er "helstiv") og egentligt heller ikke når den er stiv!!!! mn genere det damen når man er sammen med hende?????

med venlig hilsen aske

Kommentar
Fra : Dr.Mark

Dato : 12-06-03 22:12

OK Aske - Nu er det mere klart - du har en mindre forhudsfornævring med en stram streng (den hedder frenulum) - det klares let af en læge i lokalbedøvelse. Nej det generer ikke din partner men du vil få større glæde af sex og onani efter du får det lavet.

Mvh
Dr.Mark

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 12-06-03 22:30

tak skal du ha!!!!!

Kommentar
Fra : slug

Dato : 19-06-03 10:41

mit neger lem på 120 CM kan trækkes til bunden tag den lille fyr

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 07-07-03 01:00

DET VAR DOG NOGET LORT AT FYRE AF.. SVANS!!

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 07-07-03 15:43

Du er for ung til at dø, SLUG!!!! Vi skal nok finde dig, hvis du har et problem!!! Har DU det???

-Aske (rackhead NN)

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 02-02-06 21:40

Det er ingen spøg hvis forhuden er for stram.. Afhængig af hvor gammel du er, er det et spørgsmø
ål om at få en snak med en læge.. Du kan øve dig i at trække forhuden tilbage, i et varmt bad. Det kræver tolmodighed, men øvelse gør mester.