/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Væk med logon skærm i win98se - HOW?
Fra : cmjeppesen
Vist : 445 gange
50 point
Dato : 06-12-01 14:34

Jeg er kun 1 bruger ved min hjemmepc, og vil gerne have have den logon skærm der kommer frem i starten af win98se til at gå væk, da jeg ikke behøver at logge af og på som bestemte brugere... HVORDAN???

/C

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 06-12-01 14:45

Hej

Jeg mener du skal gå ind i dit Kontrolpanel,-finde det der hedder : Netværk. Der skal du sætte logon indstillingen til:
Windows-logon.

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 06-12-01 15:02

Hej cmjeppesen
Undgå Windows Logon ved opstart!

Højre-klik Andre Computere og vælg Egenskaber.

Sæt Primær netværkslogon = Windows-logon

Genstart computeren og sørg for IKKE at angive password.

MVH Brian

Kommentar
Fra : summer

Dato : 06-12-01 16:40

cmjeppesen, jeg kører også win98se og det er 99,9% rigtigt det Parkenss skriver.
Når du kommer ind i Netværk er der garanteret valgt Klientprogram til Microsoft Netværk. Det ændrer du bare til Windows-logon, genstarter. Hvis logon-boksen kommer frem efter genstart, trykker du bare OK uden at skrive noget, så er problemet løst.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-12-01 17:16

Hej Summer
Du er kun 99.9% sikker
Jeg er 100% sikker på at det virker
Jeg beskrivet det bare på en anden fremgangsmåde i mit formodet svar-begge måde kan naturligvis bruges,jeg syntes bare at det er hurtigere at højreklikke på andre computer,og så vælge egenskaber,men det er jo smag og behag
det vigtigste er at cmjeppesen får det til at virke
MVH og en forsat god dag Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 06-12-01 21:56

Til briani
Jeg ville nu aldrig personligt skrive at en ting er 100% sikker. Kan man være det !!!! Jeg kunne jo ha`sat min kommentar som formodet svar,-og dermed sikkert scoret point. At du så vælger at tage muligheden under formodet svar,med en
lidt anderledes,-men med akkurat samme resultat, det er så hvad det er. Som summer så rigtigt skriver,-så er mit foreslag kun 99,9% sikker.
Ja,-enig det vigtigste er at cmjeppesen får det til at virke,-pyt med Point,-ik`!!

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-12-01 23:29

Hej Parkenss
Når jeg tillader mig at skrive 100%,var det både til din måde og gøre det på og også min måde
i det her tilfælde tør jeg godt at skrive 100% da der faktisk kun er en måde at gøre det på VEDR:logon
ja pyt med point,bare cmjeppesen får det til at virke-det er det det hele drejer sig om herinde
MVH og en forsat god aften Brian

Godkendelse af svar
Fra : cmjeppesen

Dato : 07-12-01 09:25

Tak for det drenge... Det virker sgi!