/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Secondhand lions
Fra : sinius
Vist : 426 gange
300 point
Dato : 05-02-14 14:23

hejsa
Jeg leder med lys og lygte efter filmen "Secondhand lions" med Michael Caine, Robert Duvall og Harvey Joel Osment. På DVD selvfølgelig og med danske undertekster. Jeg syntes jeg har prøvet ALT, men måske én af jer er mere heldig eller bare dygtigere

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 05-02-14 14:25

Glemte lige.. den må gerne være brugt. Så hvis nogen af jer, eller nogen i kender ligger inde med et eksemplar vil jeg gerne købe.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 310 point
Dato : 05-02-14 14:30

Den ligger på warez-dk med DK subs

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-02-14 14:35

Prøv også http://www.bibliotek.dk/ kan se der et enkelt HIT, men kan ikke se de nærmere data, da min browser ikke kan åbne deres links

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-02-14 14:39
Godkendelse af svar
Fra : sinius

Dato : 05-02-14 14:43

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-02-14 19:04

Ved du hvordan man henter filen???