/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Blåbog
Fra : Jenskumar
Vist : 652 gange
200 point
Dato : 12-06-03 16:24

Hej har I en god ide til en forside på en blåbog

MVH JENS

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 12-06-03 16:40

Hej.

Find en person, som er god til at tegne, som så kan lave et slags karikatur-tegnet klassebillede af jer (for det er vel til en klasse??). Det kan især blive godt, hvis det er en person som kender klassen og som kan få nogle egenskaber fra klassens personer med.
Hvis I får et firma til at trykke jeres blå bog, så har de ofte en kedelig standard forside, som de bruger - det er der på den blå bog fra min gym.klasse, men vores årbøger var karikaturtegninger af forskellige elever.

Accepteret svar
Fra : Babe2009

Modtaget 200 point
Dato : 12-06-03 22:37

hejsa der...

en god idé er at staret en lille tegne konkurence.... og så lade forskellige elever deltage.... så får du flere valg muligheder... og det bliver gjort til noget smart og spændende...

og så kunne præmien for "valgte tegning" måske være at elevens navn og klasse kommer til at stå på forsiden....

det plejer at være en rigtig god måde at få de gode tegne elever frem fra deres små gemmesteder :D

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-06-03 23:49

hvad med et billede af en blå bog

Kommentar
Fra : h.vognbjerg

Dato : 10-11-03 21:49

Mange bruge et billede af skole e.l.

Godkendelse af svar
Fra : Jenskumar

Dato : 27-12-03 22:43

Tak for svaret Babe2009.