/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Stjålet Europa jolle
Fra : Dullermaren
Vist : 511 gange
250 point
Dato : 12-06-03 15:22

har nogen set Speedy ? den er hvid med rød dæk og cockpit, reklamer på siden fra Niel pryde og Roblon.
er udstyret med mp-sejl og et mærke1561
jollen har nr.DEN1243
"betalt" med stjålen check fra Vest fyns bank
af en 30-35 årig mand med halvlang hår og overskæg ,
kørende i en pegeot 306 sedan
opgav navnet Tommy Jensen
Stjålet mandag d.9-6-03

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-06-03 19:04

hmmm. den er ikke sejlet forbi herinde, prøv hos politiet

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 12-06-03 19:40

whauuu Melander du er snu, politiet er inde i sagen, men hvis man ikke kan få andre sejlere til at holde øjnene åbne, er jollen sgu´da malet over før politiet kan nå at stave til speedy.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-06-03 19:50

hvis den blev stjålet i mandags, så ER den allerede malet over, og chancerne for at du finder den herinde er måske 1:10000000000 umiddelbart...

men jeg håber faneme da du finder den igen......

og så foriøvrigt, selv whauuu

Accepteret svar
Fra : glenn007

Modtaget 250 point
Dato : 12-06-03 21:13

jeg skal nok se om efter den når jeg er på vandet / havnen.

hvilket for mig til at tænke på at man nok skulle lave en anordning der fortæller hvor ens båd er placeret i verden og sender et signal om position tiol en mobilos eller noget i den stil lige som man kan få til biler.

Glenn

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 13-06-03 08:28

Hej Glenn
tak fordi du vil holde øjnene åbne, mere beder vi ikke om. Det er faktisk en god ide med gps sporingssystemer i både, men nok for dyrt til en jolle

Godkendelse af svar
Fra : Dullermaren

Dato : 31-07-03 09:39

Tak for svaret glenn007. Du var den eneste,der idet mindste ville tage min efterlysning seriøs,- så du har fortjent de point selv om jollen åbenbart er og bliver væk