/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Sager mod scandiaweb.
Fra : vedikkealt
Vist : 482 gange
300 point
Dato : 27-01-14 16:56

Har nogle af jer her, kendskab til, at der har kørt retssager mod dette firma, især med bindings perioder og manglende levering af lovet service.

Sælgerne fra scandiaweb, er sikkert aflønnet efter hvor mange aftaler de indgår med kunder, og lover derfor både Guld og Grønne skove, men når så køberen af produktet vågner op til virkeligheden, så er den i flere tilfælde - en ganske anden.

På forhånd tak fra vedikkealt

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-01-14 19:55
Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 27-01-14 21:44

# rotw

Det havde jeg nu set, og ikke mindst også læst.

Men læser man andetsteds, så slettes / indberettes kritiske kommentarer på trustpilot af firmaet.

Og mange har jo også fået den ""sang"" når de klager, at sælgeren gik langt ud over sine beføjelser, så derfor vil / kan firmaet ikke indfri de forventninger.

Bare sjovt det åbenbart sker ret jævnligt.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 28-01-14 08:17

Sikke nogle priser.
Og at de ikke svarer på kritikken på ´trust´ siger vel lidt om firmaet (ragende ligeglad).

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 04-02-14 14:05

Tak for svaret mig-selv.

Ja... det virker til at være et bandit firma.

""Sjovt"" nok kan du heller ikke skrive kommentarer, eller stjerne bedømme dem på Facebook.

Og læser du mere om dem, rundt om på nettet, så har mange af deres kunder fået oplyst, at den sælger - som lige De har haft på besøg, mundtligt har lovet langt mere end der indgår i aftalen, og at vedkommende stk. personale stod til en irettesættelse eller fyring.

Angiveligt en ret indøvet undskyldning, når deres kunder klager.