/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Optræk
Fra : 30scooter
Vist : 296 gange
20 point
Dato : 12-06-03 14:44

Hej.. jeg er ved ik så meget om knallert endnu...

men vil lige vide hvordan man får et godt optræk på en Piaggio NRG. hvad skal jeg bruge.. den er helt ny...

Mvh 30scooter

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 12-06-03 17:11

skifte til mindre ruller..

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 12-06-03 17:12

tage begrænsningerne!!! det er nemt ca. 70 km/t og godt optræk
du kan jo også bare tune den ret vildt !!! så får den også et godt optræk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-06-03 17:37

Gi' den lige en chance for at blive kørt godt til.
Emesen.

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 12-06-03 17:41

Hvad med lattergas til den? Det rykker helt vildt..! Den bli'r bare meget hurtigt ødelagt.. og det koster ca. 8000 kr..

Kommentar
Fra : wrapper

Dato : 12-06-03 20:04

som bambusneger siger tag begrænsningerne, derefter skift rullerne og hvis det ikke bliver vildt nok kan du sætte tunudstødning, større cylinder og variator på din scooter. af cylindre kan jeg anbefale topperformance trophy og polini sport, prisen ligger på under de 1000 kr. stk. på de begge to, og de er begge pengene værd.

Kommentar
Fra : jlasse3

Dato : 15-06-03 01:57

Hej 30scooter!

Har selv en NRG, og hvis du har taget skiverne er en Hebo eller Proma legal udstødning nok til et MEGET bedre optræk, da karburatoren fra standart er 17,5 mil, den skal dog justeres og omdyses! Også kører den også 10-20 kilomter hurtigere........ så det er en rigtig god løsning hvis du spørger mig! Er der kun gjort dette ved og den 105 på speedo og med et optræk hvor jeg kan få den til at gå på rullen med lidt hjælp.......

Hilsen jlasse3