/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
ÆV!!Min gsx-r 250 drypper olie...what to~
Fra : a_h_nielsen
Vist : 613 gange
50 point
Dato : 12-06-03 13:56

min gsx-r 250 fra 91 er desværre begyndt at dryppe lidt olie...jeg har kigget under og kan se der er olieansamlinger på bundkaret (ikke fra proppen)..Det kommer højere oppe fra..men hvor? Nogle teorier? Kan jeg selv fixe det eller kræver det noget prof-hjælp?I så fald hvad ligger en sådan reperation på??
på forhånd tak!!
Ahn

Kommentar
Fra : grevelasse2

Dato : 12-06-03 14:32

ja jeg har selv en gsx 250.......... der hvor olien drypper fra så tar du en klud og tøre noget snavs væk det hjalp på min......

på for hånd tak...hvis du giver mig point :)

Kommentar
Fra : grevelasse2

Dato : 12-06-03 14:33

ja jeg har selv en gsx 250.......... der hvor olien drypper fra så tar du en klud og tøre noget snavs væk det hjalp på min......

på for hånd tak...hvis du giver mig point :)

Kommentar
Fra : romvig_kristensen

Dato : 30-06-03 14:25

Jeg har haft en del problemer med min gsx r 250, dels med utætheder soddede tændrør og misvedligeholdelse fra den tidligere ejer. Alle utætte steder omkring motoren, stammede fra flydende pakning, som ikke var lavet ordentlig, derfor blev der lavet et KÆMPE eftersyn på denne. Dette satte en stopper for dette problem.
M.V.H. Mette

Accepteret svar
Fra : NJOY2

Modtaget 50 point
Dato : 19-09-03 13:54

Det førstre du skal gøre, er at tørre al olien væk, så holder du øje med nøjatigt hvor det kommer fra, og derudaf kan du se hvad der evt. skal laves.. Er det bare pakningen ved ventildækslet kan man sagtens selv lave det uden nogen problemer. Tit er det også galt med pakningerne under skruerne der holder ventildækslet på plads. Er det derimod toppakningen den er gal med, er det et lidt større projekt.
Jeg har netop renoveret min mootr ved hjælp af rep.manualen til en GSX-F 250, og dener meget behjælpelig da den ligern GSX-R'eren ret meget motormæssigt.

Godkendelse af svar
Fra : a_h_nielsen