/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Yahoo drilleri
Fra : netop
Vist : 764 gange
200 point
Dato : 21-01-14 10:01

Jeg får denne fane op når jeg går ind på Google Chrome - har en fornemmelse af det sløver min søgning.

Hvad mon det kan være og hvordan slipper jeg mon af med det igen?

Der står DNS Solution Yahoo i fanen...

http://--register-pepper-plugins%3Dc/Program%20Files/TNT2/2.0.0.1746/ppTNT2.dll;application/x-tnt2pp

Denne webside er ikke tilgængelig
Genindlæs Mindre
Serveren på --register-pepper-plugins%3Dc kan ikke findes, fordi DNS-opslaget mislykkedes. DNS er den netværkstjeneste, der oversætter et websites navn til dets internetadresse. Denne fejl skyldes oftest, at der ikke er forbindelse til internettet, eller at netværket er konfigureret forkert. Det kan også skyldes en DNS-server, der ikke svarer, eller en firewall, der forhindrer Google Chrome i at få adgang til netværket.
Kontrollér din internetforbindelse.
Kontrollér eventuelle kabler, og genstart alle routere, modemmer eller andre netværksenheder, som du bruger.
Kontrollér dine DNS-indstillinger.
Kontakt din netværksadministrator, hvis du ikke er sikker på, hvad det betyder.
Prøv at deaktivere netværksforslag.
Gå til Chrome-menuen > Indstillinger > Vis avancerede indstillinger..., og fjern markeringen af "Forudse netværkshandlinger for at forbedre indlæsningen af siden." Hvis dette ikke løser problemet, bør du markere denne valgmulighed igen for at forbedre effektiviteten.
Tillad, at Chrome får adgang til netværket i dine indstillinger for firewall eller antivirus.
Hvis programmet allerede står på listen over programmer, der har adgang til netværket, kan du prøve at fjerne det fra listen og tilføje det igen.
Hvis du bruger en proxyserver...
Kontrollér dine proxyindstillinger, eller kontakt din netværksadministrator for at sikre, at proxyserveren virker. Hvis du ikke mener, at du skal bruge en proxyserver, skal du: Gå til Chrome-menuen > Indstillinger > Vis avancerede indstillinger... > Skift indstillinger for proxy... > LAN-indstillinger, og fjern markeringen af "Brug en proxyserver til LAN".
Fejlkode: ERR_NAME_NOT_RESOLVED

Kommentar
Fra : netop

Dato : 21-01-14 10:12

Der kommer også en anden forklaring på

http://us.yhs4.search.yahoo.com/yhs/errorhandler?hspart=gt&hsimp=yhse-gt&q=--register-pepper-plugins%3Dc%2FProgram%20Files%2FTNT2%2F2.0.0.1746%2FppTNT2&type=0

Vi kunne ikke finde resultater for register peber plugins c programfil tnt 2200 1746 pp tnt 2 pp ... TNT programfiler fordi Beskyttet søgning er aktiv, og din forespørgsel indeholder nogle censureret ord (r). Prøv nedenstående forslag, eller skriv en ny forespørgsel ovenfor.

For at søge efter register peber plugins c programfil tnt 2200 1746 pp tnt 2 pp ... TNT programfiler, ændre dine indstillinger for Beskyttet søgning .

Dette kan være på grund af dine aktuelle søgeindstillinger

Skrevet i et af disse sprog: dansk
Skift søgeindstillinger
Forslag:

Tjek din stavning.
Prøv mere generelle ord.
Prøv forskellige ord, som betyder det samme.
Udvid din søgning ved at bruge færre ord.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 21-01-14 15:38

1: klik her chrome://extensions/ der burde du kunne finde den udvidelse og slå den fra.
2. kig i tilføj/fjern program, der bør du kunne afinstallere programmet helt

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 200 point
Dato : 21-01-14 16:43

Det findes ikke hverken i tilføjelser eller i Tilføj/fjern...

Det er det der er det mystiske...!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-14 22:47

Det er åbentbart en forkert/fejlbehæftet implementation af Register-Pebber plug-in:

http://www.chromium.org/developers/design-documents/pepper-plugin-implementation

Du burde kunne slå det fra:

http://www.enounce.com/chrome-disable-pepperflash

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : netop

Dato : 22-01-14 11:13

Tak for svaret marken84.

Nu har jeg slettet Chrome fuldstændig og installeret den igen - det ser ud til at have virket...