/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Ejendom
Fra : Pjensendkk
Vist : 807 gange
40 point
Dato : 17-01-14 14:29

Jeg tænker på at købe et hus men er ikke så god til alt det med udgifterne så håber der en nogen der kan hjælpe hvad skal jeg betale udover afdragne og ejendomsskat

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-01-14 14:47

Du skal vel under alle omstændigheder have et lån til købet, så du skal tale med en bank/kreditforening inden du kan købe hus, så tag en snak med dem om de samlede udgifter

Salgsopstillingerne på husene indeholder de fleste af udgifterne, inkl. forventet udgift til vand og varme, renter, afdrag, forsikring, ejendomsskat, ejendomsværdiskat mv.

Men du skal også tænke på udgifter til vedligeholdelse, selv hvis huset er i god stand løber det hurtigt op, en advokat til at lave skøde er også en god idé.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 17-01-14 14:50

Vand og kloak + renovation. Evt. Grundejerforening og Antenneforening.
Ammitz

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 50 point
Dato : 17-01-14 15:28

Ejendomsskat
Grundskyld

Lån
Realkreditlån

Vandafgift
Kloarkafgift

El

Varme
Opvarmning

Forsikring

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-01-14 16:48

Også renter.

Godkendelse af svar
Fra : Pjensendkk

Dato : 21-01-14 14:47

Tak for det simple svar