/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kode 500 QXL
Fra : paulinfabritius
Vist : 572 gange
200 point
Dato : 14-01-14 02:37

Når jeg får tilbud fra QXL, på min ”Favorite search Agent”, kan jeg lige logge ind, så fryser sitet og der kommer en meddelelse om ”for langt script”, jeg kan kun lukke ned og evt. starte igen med samme resultat… QXL kalder det for fejl 500, i mail de sendte, fremgangsmåde findes også på Google. Jeg skal evt. fjerne nogle ”vinkler” i opsætningen på noget der kommer frem ved at taste: Ctrl+Schift+Delete, dette vindue har jeg kun kunnet få frem en gang, og fjernede to ”vinkler” velvidende jeg mistede mange faste koder osv. Det hjalp ikke, jeg kører Windows Vista, og bruger Internet Explore… Det virker tilsyneladende på Google Chrome, men jeg vil ikke skifte Browser, da det har virket upåklageligt til dato… Er det mit maskineri eller det QXL der giver bøvl…?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 14-01-14 07:44

Hej PaulinFabritius
Prøv lige om favorit search Agent overhovedet er google, jeg så det blive til Bing. Se forneden hvilken side der vises når du åbner Chrome og søgelinien kommer frem. se spørgsmålet jeg havde tidligere.
Dette gælder også explorer som jeg ser det.
http://www.kandu.dk/Spg169819.aspx
hilsen Steen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-01-14 07:53

Det er en fejl på QXLs server.
https://www.google.dk/#q=error+500

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-01-14 10:11

Prøv at kigge her:

Citat
Det er en selv-kontrol, der faktisk også findes i Firefox.

Microsoft er opmærksom på problemet og har skrevet om det her:
http://support.microsoft.com/kb/175500

Siden rummer også et lille FixIt-program, der retter eventuelle forkerte indstillinger, specielt forkerte grænser for at give fejlmeldingen.

Hvis det ikke løser problemet, kan du sætte grænsen selv:
1) Kør programmet RegEdit
2) Find nøglen HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Styles - hvis nøglen 'Styles' mangler, skal den oprettes.
3) Opret en ny DWORD-værdi "MaxScriptStatements" under denne nøgle, og sæt den til 0x01000000 for at forøge grænsen mærkbart, eller til 0xFFFFFFFF for at fjerne grænsen helt.

Prøv så igen, problemet skulle være væk nu.

Med venlig hilsen
Henrik Ræder Clausen
Komputer for alle

Fundet her
http://komputer.dk/forum/hjaelp-til-windows-og-programmer/internettet/langvarigt-script#comment-9924

Kommentar
Fra : paulinfabritius

Dato : 16-01-14 03:11

Hej... Klaudi...
Tak for dit indlæg... der er en "Fixit" på Microsofts site... kørte deres pogram uden held... Kæmpede mig frem til "MaxScriptStatements" der stod værdien til 0xffffffff har det betydning der står i vejledningen: 0xFFFFFFFF

Stadig hjælpeløs og venlig hilsen....

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 16-01-14 17:48

Nej det burde ikke gøre noget om det står med store eller små bogstaver!

Har du prøvet at nulstille IE?

Det kan du gøre ved at gå i menuen Funktiuoner > Internetindstillinger,
klik på fanen Avanceret, Nulstil er nederst i vinduet.

Kommentar
Fra : paulinfabritius

Dato : 21-01-14 13:46

Hej QXL snakker uden om.... men jeg opfatter det som deres problem efter mange tiltag også på andre PC'er... så de mister kun salg....
Paulin Fabritius....

Godkendelse af svar
Fra : paulinfabritius

Dato : 22-01-14 20:59

Tak for svaret Klaudi. Du har kommet med nogle indput, men intet virker endnu og jeg føler at qxl.dk taler uden om, det kan godt være de kan hjælpe men det er nok på beskostning af noget andet, de køre i samme spor... og de holder på at det er min PC... læser man på google får jeg en lidt anden opfattelse... bl.a. med fejl i html koder, som i det tilfælde Internet Explore ikke kan kuperer....
Med højagtelse Mogens Fabritius....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-01-14 17:31

velbekomme