/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Harman Kardon
Fra : Disi
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 09-01-14 13:33

Hej
Vi har et sprit nyt smart Samsung tv og et Harman Kardon 3D Blu-ray-system
Det køre fantastisk men når vi så vælger f.eks. Viaplay og tv2 player
Så kommer der ingen lyd

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 10-01-14 07:07

bruger du hdmi kabel ?
der kan du ikke få lyd i gemmen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-01-14 12:55

Vrøvl
Der kan sendes lyd via HDMI. Men det er ikke alle computeres grafikkort, som kan klare det.

Nu skulle Disi have forklaret, hvordan og med hvilket udstyr, han modtager tv2 player m.v.
Så kan vi vedre gætte på en forklaring på den manglende lyd.

Der er efter min viden ingen af de såkaldt smart tv som i realiteten er særlig smarte.

Der er i høj grad potentiale for forbedringer.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 10-01-14 14:36

Jeg modtager via tv
I går prøvede jeg netflex og der var lyd
Det er kun Tv2 play det er galt med

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 11-01-14 11:15

Tv2 play understøttes kun af Silverlight og det er IKKE indbygget i Samsungs produkter. Derfor!

Microsoft Silverlight: http://www.microsoft.com/silverlight/

</MOLOKKYLE>

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 04-02-14 14:48

Vi har fået det til at virke
Det var en opdatering af Smart Tv

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 04-02-14 14:49

Tak for svaret molokyle.